Sveriges bästa jurist inom familjerätt!
Hej!
Tacksam för tips på Sveriges bästa Jurist/advokat inom familjerätt.
/Karl
Hej!
Tacksam för tips på Sveriges bästa Jurist/advokat inom familjerätt.
/Karl
Vilken del av Sverige? Finns tyvärr en del jurister/advokater som saknar barnperspektiv och förvärrar konflikterna.
Hoppas att det är genomtänkt innan du drar igång det här.
Om alla andra vägar är testade så kanske det inte finns nåt annat sätt men om det här är den första "lösningen" så kan det bita dig i foten oavsett juristens expertis.
Otroligt vad folk ska ha åsikter!
Ja det är genomtänkt. Jag hade en fråga och det är den jag är intresserad av!
Självklart löser jag detta utan >Familjelivs hjälp.
Jag tänkte det kunde vara en start tydligen inte....
pappaombudsmannen har hjälpt mig och jag är nöjd
Sinikka Tiiri Litby kan du lita på. Kontoret på Kungsholmen ,Stockholm.
Hej! Jag kan väldigt varmt rekommendera Christina Bergenstein på SSW advokat firma! I Stockholm. Hon är en smart advokat som känner till kryphål och är väldigt taktisk av sig. Hennes specialitet är vårdnad/umgänge. Hon representerar både kvinnor och män! Akta dig för "kända" advokater som försvarar män! Och akta dig för diverse stödgrupper för män, de ger alltför ofta råd hur man ska hantera situationer vilket för ofta ligger till nackdel! Är henne evigt tacksam för de senaste 3 åren jag varit i vårdnads/umgänges tvist! Inboxa gärna om du vill bolla lite tankar! Har suttit senaste 3 åren i otaliga förhandlingar, utredningar osv osv. Kämpa på och tappa inte modet, en bra advokat är A och O.
Får man fråga Hur situationen ser ut?
Kan tänka att det är smart att anlita en advokat i sin hemkommun eller iaf i närliggande. Så att man kan få en god kontakt & gott om möten med denne..