• Svar på tråden Özz nujen
  • Emy85

Han är bra synd att de klippte bort delar av skavlan,han sitter inte och tycker saker i ensamheten som de flesta,utan kör på.
    Fler som han behövs

• Maria 434
    Mickan73 skrev 2013-10-22 10:39:59 följande:
    Han var Gryyyym!!! Vågar säga det som ingen annan vågar säga.
    Gör han? Det har jag aldrig märkt, tycker han säger och skämtar om det jag förväntar mig att han ska göra.

I New York försökte han skämta om att han hade släktingar i sept. 11. Han blev utbuad och fick åka tillbaka till Sverige.
  • uno x
    Maria 434 skrev 2013-10-22 11:09:15 följande:
    Gör han? Det har jag aldrig märkt, tycker han säger och skämtar om det jag förväntar mig att han ska göra.

I New York försökte han skämta om att han hade släktingar i sept. 11. Han blev utbuad och fick åka tillbaka till Sverige.
    var nog lynchstämmning i lokalen där han drog det skämtet

tycker inte det han säger är genomtänkt och korrekt....... 
  • Maria 434
    uno x skrev 2013-10-22 12:17:55 följande:
    var nog lynchstämmning i lokalen där han drog det skämtet

tycker inte det han säger är genomtänkt och korrekt....... 

Att skämt behöver korrekta tycker inte jag, men att vara gäst i ett land som drabbats av ett fruktansvärt terrodåd och sen skämta om det, det är för mig inget som har med korrekthet att göra utan sunt förnuft och en respektlöshet som går utanför allt vad humor heter (vilket han båda helt saknar)
  • annzah

Jag tycker att han är självgod och humorbefriad. Dessutom tycker jag att han tenderar att dra på sig offerkoftan i tid och otid, det blir lite som Ali G, "Is it cos I is black?". 

• Inscrutable

Han gjorde bort sig något fruktansvärt när han var gäst hos Skavlan tillsammans med Arbetarpartiets Jens Stoltenberg, att börja anklaga hela Norge och FRP för att vara rasister är inte så begåvat, tur att Stoltenberg satte fjanten på plats.

Det där verklighetsfrånvända rasism-tugget fungerar bara i Sveriges politiskt korrekta morgonsoffor, vissa verkar inte fatta att Sverige är extremt på den fronten.

Internet,ett instrument för dom onda - Erik Ullenhag
Svar på tråden Özz nujen