ni med pseudotvillingar
Mina är 1,5 år och 4 veckor....
Mina är 1,5 år och 4 veckor....
Äldsta är en tjej och yngsta en grabb. :)
Har ni ammat era småttingar?
Jag har fått lägga ner amningen redan, då Lilleman inte orkar amma. Han tycker att det är jätte jobbigt att äta. Så nu kam storasyster vara med och mata, till hennes stora lycka. Hon vill väldigt gärna hålla i honom. Vilket blir väldigt jobbigt, då hon inte vet hur hårdhänt hon är... Så vi brottas med det problemet istället...
Nu har ju Linus bara funnits i ca 1 månad. Men peppar peppar, så funkar det super! Mkt lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Nu så kommer jag säkert få äta upp mina ord... ;P
Min äldsta går på dagis nu. Hon började i augusti. Kände att jag ville ha in henne, i fall det skulle komma ett kolikbarn... Så jag skulle kunna vila dagtid om det behövdes.
Det går kanon för henne! Vi började inskolningen i augusti. Men tyvärr så tog det 6 veckor att skola in henne, då vi blev utsatta av alla dagisbakterier... Så hon hann gå knappt en vecka innan lillebror kom.
Min dotter va oxå van vid att vi låg bredvid när hon skulle sova. Men vi möte det med att sitta på golvet vid huvudändan och ha lillebror i famnen. Då kan man söva den stora och mata/söva den lilla samtidigt. :D