Småäter i extrema mängder
Hej! jag är i behov utav hjälp...
Jag kan inte hejda mig från att värka i mig. Står det något ätbart framför mig stoppar jag det i munnen rent utsagt. När jag lagar man småäter jag under hela tillagningen, äter upp till tre portioner mat sedan äter jag från kastrullerna efter att jag ätit upp maten på tallriken och skäms över att ta ännu en gång... När jag kommer hem från skolan är det värst, då äter jag hur mycket som helst. Idag har jag endast på en timma ätit massa brieost bitar, två skålar med kvarg toppat med solrosfrön och kokkos, en skål solrosfrön, några skivor skina, några skivor salami, lite korvbitar från gårdagen kvällsmat, te, två riskakor, tre koppar med "torkad saltad majs", kaffe, en morot och en kopp hallon.
Det är inte alls ovanligt för att vara mig, det brukar vara värre än så.. Har jag väl börjat äta på något kan jag inte sluta äta. Jag vräker i mig och skulle skämmas om någon såg mig, efteråt mår jag dåligt.
Jag tränar uppemot 5 hårda träningspass i veckan, hade jag inte gjort det hade jag vart smäll fet för jag äter extrema mängder mat.