Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

diskbråck

Mitt är ok! Kom in akut och hade skjuv nervpåverkan och grymt ont. Var sjukskriven ett tag. Är tränad i botten sas. Har sedan kört mkt yoga blrjade med det man måste stärka inifrån! kom igång med löpning och skivstång. Tränar jag ordentligt så har jag knappt ont. Behöver även hålla kroppsvikten ganska låg. Stark inre korsett och udag kan jag göra vad jag vill. Omöjligt svara på hur ditt jobb kommer fungera jag hade inte kunnat ha det.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag hade ont överallt när jag började träna. HAde då spänt en massa muskler pga skadan med så det gjorde väl sitt till. JAg fick övningar MacKinzey eller ngt liknande som är rätt bra använder vissa fortfarande.

Ligga på rygg på golvet och sätta i fötterna i golvet (då blir ju benen som ett uppoch nervänt V) sen luta knäna lite mot golvet. Var en bra övning för mig! Man får luta så långt det går oc göra det flera ggr!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    rexie skrev 2013-10-26 19:14:08 följande:
    Tack för tips skall knäna falla isär åt vars sitt håll ?
    Nej åt samma. Du ska hålla ihop dom och ligga kvar på rygg. Detta är en övning jag fick att göra under det akuta skedet.
Svar på tråden diskbråck