"Känner" inte sin pappa
Är tsm med en o har varit de i ca 5 ,5 år! Har två barn ihop 7 mån och andra 3,5 år Sambon har aldrig varit delaktig i barnen och jag har sällan egen tid då min sambo bara tycker de ör jobbigt att umgås med barnen! Jag älskar att träna och har nästa slutar amma! Igår kväll matade jag minstingen med gröt innan jag stack till gymmet! Vår 7 mån hade varit ledsen och orolig under tiden jag var bort! Då sa jag till sambon att de kan vara pga att hon inte känner sin pappa eftersom du aldrig är med henne! Då får jag bara en arg och spydig kommentar! Vårt förhållande har gott upp o ner o vet inte vad ja ska göra! Har inte mkt känslor kvar! Mår så dåligt att se vår 3,5 åring ledsen så ofta då han söker uppmärksamhet från sin pappa hela tiden men får ingen respons... Så fort sambon åker iväg vill 3,5 åringen med, får han inte de blir han jätte ledsen...men går ganska snabbt över.. Någon mer som har små barn som inte känner sin pappa tillräckligt i den åldern? Vad ska man göra, vilka krav bör ja ställa? Han skyller hela tiden på att han jobbar så då behöver han inte ta hand om barnen! Senast igår frågade ja om han kunde värma 3,5 åringens mat, - vad ska du göra då? Jag: ska Mata lillan - men jag har ju jobbat.. Jag; jaha bara för du jobbar, ska du inte kuna ge dina barn mat? -......(tystnad) Han är så omogen för sin ålder (31år)