Inlägg från: LindaMamman |Visa alla inlägg
  • LindaMamman

Jävla äckelunge!!

Piggelito skrev 2013-10-23 16:15:52 följande:
    Nu när jag körde hem från jobbet mötte jag en skolbuss. Bussen stannade och släppte av två barn på "fel sida vägen" och därför stannade jag och väntade på att dom skulle gå över. Och när dom är mitt på vägen så stannar den ena UNGJÄVELN och pekar fuck you åt mig med båda händerna! Jag blir asförbannad och varvar motorn och kör förbi så nära jag kan, tutar och pekar tillbaka! Hatar ouppfostrade fittungar. Lär ni inte era barn hur man TACKAR?!
    Och ditt språk här är ett gott exempel på god uppfostran tycker du? 
  • LindaMamman
    The Doctor skrev 2013-10-24 08:34:27 följande:
    Vad har språket med god uppfostran att göra?
    Jag tycker de hör ihop. Om man svär och kallar barn "fittungar" tycker jag att man är ouppfostrad. Men det är säkert mig det är fel på. 
  • LindaMamman
    Piggelito skrev 2013-10-24 16:16:12 följande:
    Tyder det på god uppfostran då att aldrig få ventilera sig?
    Det där emot har inget med uppfostran att göra. Klart man får ventilera sig, men det kan man ju göra utan att använda könsord och svordomar. Om man har ett normalt ordförråd, vill säga. 
  • LindaMamman
    Piggelito skrev 2013-10-24 20:48:19 följande:
    Antar att du är den sortens förälder som "uppfostrar" den sorterns ungar jag skrev om i TS.
    Det var det dummaste jag har hört. Absolut inte! Jag tycker inte alls att de ungar du berättade om gjorde rätt. Tvärtom! Men jag tycker heller inte att ditt språk är ett exempel på gott omdöme, kanske inte heller det sätt du reagerade på när du körde förbi så nära du kunde (tänk om ett barn hade ramlat och du kört över?) eller att du pekade finger tillbaka. Det är ju lika omoget och ouppfostrat, tycker jag.
Svar på tråden Jävla äckelunge!!