• Anonym (tjej)

Jag knullar till mig bra betyg.

Hej!

Går tvåan på gymnasiet och jag har alltid gillat att flörta och fjanta mig med killar men så tänkte jag att - Varför kan jag inte göra det med min lärare också?

Sa det till min kompis och vi ville se om det ens gick. Så jag klädde mig utmanande och flörtade flera månader med min svenskalärare, tillslut hade vi sex och jag fick högsta betyg i svenska fastän det inte var riktigt det jag var ute efter. Men jag slutade inte, jag flörtar till mig bra betyg. Jag har nästan bara höga betyg och det beror inte på att jag är duktig. 

Men jag har en historialärare som jag också tänkte lura till mig bra betyg ifrån. Hade kort kjol och var kvar efter lektionen för ''extra hjälp''. Han kom och hjälpte mig och jag tryckte mig mot honom och han bara knuffade bort mig! Han sa att han inte var intresserad av mig på det sättet. Fortsatte och tänkte att han bara var rädd. Men han tog mig i nacken och tog ut mig ur klassrummet.  

Vet att jag är störd som gör såhär men det skiter jag i. Det är en lek för mig. 
    Hur får jag honom? 

• Svar på tråden Jag knullar till mig bra betyg.
  • Severus
    Anonym (tjej) skrev 2013-10-23 22:10:26 följande:
    Hej!

Går tvåan på gymnasiet och jag har alltid gillat att flörta och fjanta mig med killar men så tänkte jag att - Varför kan jag inte göra det med min lärare också?

Sa det till min kompis och vi ville se om det ens gick. Så jag klädde mig utmanande och flörtade flera månader med min svenskalärare, tillslut hade vi sex och jag fick högsta betyg i svenska fastän det inte var riktigt det jag var ute efter. Men jag slutade inte, jag flörtar till mig bra betyg. Jag har nästan bara höga betyg och det beror inte på att jag är duktig. 

Men jag har en historialärare som jag också tänkte lura till mig bra betyg ifrån. Hade kort kjol och var kvar efter lektionen för ''extra hjälp''. Han kom och hjälpte mig och jag tryckte mig mot honom och han bara knuffade bort mig! Han sa att han inte var intresserad av mig på det sättet. Fortsatte och tänkte att han bara var rädd. Men han tog mig i nacken och tog ut mig ur klassrummet.  

Vet att jag är störd som gör såhär men det skiter jag i. Det är en lek för mig. 
    Hur får jag honom? 
     Lillördag idag
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (sluta)

Du ser detta som en lek. Läraren visade tydligt att han inte ville. Det du måste tänka på är att han har all rätt att slippa bli utsatt för sexuella trakasserier på jobbet. Det du gör är inte ok.

• Anonym (Haha)

Haha! Fy fan vad kul! Fortsätt så! Det hade jag också gjort om jag gick i gymnasiet men tog studenten för två år sedan!

• Anonym (tjej)
    Anonym (sluta) skrev 2013-10-23 22:14:59 följande:
    Du ser detta som en lek. Läraren visade tydligt att han inte ville. Det du måste tänka på är att han har all rätt att slippa bli utsatt för sexuella trakasserier på jobbet. Det du gör är inte ok.
    Ett nej är inte alltid ett nej Flört Ne men jag hoppar ju inte på honom direkt.
    Anonym (Haha) skrev 2013-10-23 22:15:36 följande:
    Haha! Fy fan vad kul! Fortsätt så! Det hade jag också gjort om jag gick i gymnasiet men tog studenten för två år sedan!
    Haha, folk tar allt så seriöst, skolan är ju faktiskt ganska kul ibland Skrattande

• Anonym (sluta)
    Anonym (tjej) skrev 2013-10-23 22:32:27 följande:
    Ett nej är inte alltid ett nej Flört Ne men jag hoppar ju inte på honom direkt.

Haha, folk tar allt så seriöst, skolan är ju faktiskt ganska kul ibland Skrattande

Att bli uttagen ur rummet i nacken ska man tolka som ett nej. Och att man gjort bort sig.

...fast sen är jag ju av åsikten att bara säga nej ska räcka. 
  • Anonym (tjej)
    Anonym (sluta) skrev 2013-10-23 22:39:54 följande:
    Att bli uttagen ur rummet i nacken ska man tolka som ett nej. Och att man gjort bort sig.

...fast sen är jag ju av åsikten att bara säga nej ska räcka. 
    Men jag flyger ju inte på honom? Pillar honom knappt. Ser att han kollar på mig på ett sätt som visar att han är intresserad. 
  • Anonym (tjej)
    Severus skrev 2013-10-23 22:45:59 följande:
    Tufft att visa att man är en asbestfitta varenda dag på skolan
    Haha va..? 

• Anonym (no)

Jadu TS, dina betyg kommer i slutändan inte att betyda så mycket utan korthuset kommer att falla samman vid skarpt läge. Du vet senare ute i verkligheten.

Men säg mig TS, varför tycker du så illa om dig själv? 

• Anonym (sluta)

Jag tycker du ska låta honom vara. Men jag tycker även du ska fortsätta knulla dig till bra betyg i de ämnen det funkar. Hoppa sen på en universitetsutbildning med dina fina betyg.

Det är sånt jävla underhållningsvärde för resten av oss som delar föreläsningssal. Jag har en tjej som pluggar samma universitetsprogram som jag och hon måste fan knullat sig till betygen för hon är dummare än sågspån. Det senaste hon sa var att ångmaskinen uppfanns på 1980-talet... Visst,  atombomber användes på 40-talet och det var människor på månen på 60-talet men ångmaskinen den kom där på 80-talet nån gång. Hon tror även att "du skall icke dräpa" är en svensk grundlag.

Så snälla, lär dig inget men se till att få bra betyg så du kan underhålla andra studenter med din brist på kunskap! 

• Anonym (tjej)
    Anonym (no) skrev 2013-10-23 22:54:31 följande:
    Jadu TS, dina betyg kommer i slutändan inte att betyda så mycket utan korthuset kommer att falla samman vid skarpt läge. Du vet senare ute i verkligheten.

Men säg mig TS, varför tycker du så illa om dig själv? 
    Betyg spelar ingen roll i slutändan, det har du rätt i. Men jag lär mig ju allt som alla andra gör, gör samma uppgifter osv men sen att jag inte förtjänar högsta betyg.. 

Jadu, tycker egentligen inte illa om mig själv. Jag ser det som en lek. Gillar att testa gränser och tycker faktiskt det är kul att hålla på. Sen om det är lärare gör mig inte så mycket. Antagligen är jag lite rubbad men jag gillar det.  
Svar på tråden Jag knullar till mig bra betyg.