Inlägg från: fjorton |Visa alla inlägg
  • fjorton

14 åring sova över med pojkvänen?

Hej! Jag är själv fjorton och ska berätta hur jag har det och ser på det. 
    Jag blev tillsammans med en kille som var 14 när jag var 12. Då frågade han en gång om jag var redo och vi tog det när jag var redo så jag svarade såklart nej. Vi gjorde slut på grund av att han hade det tufft hemma och ville inte dra in mig i familjegrejen. 

När jag börjat sjuan och han nian på samma skola jag fyllde 14 och han 16 så blev vi tillsammans igen. Vi strulade¨och gjorde normala saker. Han frågade om jag var redo då jag var osäker så vi gjorde det alltså inte. Vi ville sova över men i början fick vi inte. Sedan fick jag okej av mina föräldrar då hans sa nej. Men anledningen att vi ville sova över var inte för att ha sex. Vi ungdomar vill sova över för att prova på att vara vuxna och sova i samma säng som sin pojkvän. Att prova vuxet liv. Gå upp tillsammans på morgonen och äta mysig frukost med varandra. Hoppas ni förstår vad jag menar nu. 

Och visst efter att ha sovit över några nätter skulle vi väll blivit nyfikna på sex. 

Jag har aldrig pratat med mina föräldrar om sex men vet ändå att dem är rädda för att han skulle göra något jag gick med på. Men så skulle det inte bli eftersom det 14åringar inte vill det vill dem oftast inte och säger ifrån. En normal kille skulle ha lyssnat på det. Sen tycker jag absolut man ska låta dem vara tillsammans ett tag innan dem sover över med varandra för att dem ska lära känna varandra först.

Hoppas ni förstår!

Svar på tråden 14 åring sova över med pojkvänen?