• nagev

14 åring sova över med pojkvänen?

Tycker jag är helt OK

• nagev
    emil13 skrev 2014-07-01 13:12:22 följande:

asså snälla själv är man 13 år och inte får sova över med sin flickvän som man varit tillsammans med i snart 6 månader. alla mina kompisar får! men inte jag vad tror dom ska hända vi är 13 båda 2 och har pratat med varandra om att det är för tidigt. bara sova över big deal? hon får iallafall det men inte jag. så pinsamt är det, verkligen ingen respekt till mina föräldrar just...man lever bara 1 gång, om man vill ha sex tidigt eller inte bestämmer man väl själv.. tycker inte det är föräldrarnas beslut. jag skäms iallafall jätte mycket eftersom hon och alla mina kompisar får. har berättat till min flickvän att ja inte fick sova över med henne, hon vart verkligen ledsen och det är så sjukt tråkigt. vi tänkte inte ens ha sex... 

Ja du jag kan ju bara tycka synd om dej då För det normala är ju att killar o tjejer sover över hos varann och så klart i samma rum Så är det ju på dom flesta läger också som scouter och friluftsfrämjandet osv.Så osis för dej att dina päron är som dom är Men det är dom som bestämmer dessvärrre för dej
  • nagev

Att tjejer o killar som kompisar sover över hos varann är väl idag snarae regel än undantag.Och det oberoende av ålder då.Osannolikt att dom har sex med varann då spec om dom är fler än 2 i rummet.Är det med flickvän resp pojkvän kommer oftast sex in i bilden men det bästa man kan göra då är ju att ha ett förtroligt och informativt samtal om saken Förbud tror jag inte på Det skapar bara sämre förhållande och sämre förtroende

Svar på tråden 14 åring sova över med pojkvänen?