• Lonia

Gravida Skellefteåtjejer med bf våren 2014 - se hit

Jag väntar mitt tredje barn nu i början av april 2014, och jag skulle gärna vilja skapa lite nya vänner som är i samma väntan, och bor i eller i närheten av Skellefteå.

Då kan vi ju följas åt under den tid som är kvar innan bebisen kommer.

• Svar på tråden Gravida Skellefteåtjejer med bf våren 2014 - se hit
  • Lonia

Va kul. Jag har två barn som är födda -07 och -09. Var i stan bor ni då?

• Lonia

Jag bor på morö backe..
    Får ni må bra då? inga krämpor än?

• Lonia

Öppna förskolan är riktigt bra att det finns. Finns även öppna förskolan här på morö backe, så det lär ju bli några besök då bebisen är lite större.

Jag har inga krämpor än, men blir fort trött. vill gärna ta en powernap under dagen , eller efter jobbet (för att orka vara vaken en liten stund på kvällen, efter barnen somnat

• Lonia

Va roligt, grattis till lillkillen! Själv fick vi en flicka den 5 april (på ber. dag) som heter Clara. Jättesnäll, som mest bara sover och äter. Gick förlossningen bra?

• Lonia

Samma här, här tog det tre timmar. Vi hann bara vara komma in på bb så var hon ute. Men sånt gillas, att det går undan. Är han snäll annars då, och hur mycket uppskattas han av syskonen?

• Lonia

Tjejerna gillar verkligen sin syster, lite för mycket ibland då dom praktiskt taget ligger över henne och pussar överallt i ansiktet. Även när hon sover.. Men kul att dom är stolta över lillasyrran.

Är inte med i gruppen, men kan gå med. Skulle vara jättekul att ses.

Snart har ju dom andra syskonen sommarlov, då kan man ju ses på nordanålekparken.

Svar på tråden Gravida Skellefteåtjejer med bf våren 2014 - se hit