• Anonym (xx)

Storgrälat pga toalock!!

herregud. Vet du, det finns toasystem nu där man spolar "bakom locket". Man kommer alltså inte åt spolmekanismen om man inte stänger locket. Köp ett sådant system så får han ett riktigt I-landproblem att ha ångest över Förvånad

• Anonym (xx)
    Anonym (nerfälld) skrev 2013-10-25 10:14:41 följande:
    Jag tycker detta är ett extremt problem. Hade vi bara småbråkat lite och tjatat på varandra fäll ner/fäll upp hade jag tyckt det var underbart att det är vårt största problem. Men att vi STORGRÄLAR och att toalocket åker i golvet för att jag inte anpassar mig efter honom ser jag inte som normalt och sunt. 
    jag tycker att det verkar som att han har aggressionsproblem. Visar han det på annat sätt eller är han from som ett lamm i övrigt och bara galen på toan?
  • Anonym (xx)
    Anonym (nerfälld) skrev 2013-10-25 10:23:27 följande:
    Nja. Har inte upplevt aggressivitet från honom. Känner jag honom rätt var det här snarare ett sätt att markera att "nu är det nog" och "nu gör du som jag säger" efter att ha klagat i en vecka om det nerfällda locket.

bra det iaf. Att skrika och slita av ett toalock är så klart aggressivt. Men skönt att han inte är aggressiv i övrigt
  • Anonym (xx)
    Anonym (nerfälld) skrev 2013-10-25 11:00:12 följande:
    Nästan så jag önskar att jag för länge sedan började tjata på honom istället att han ska fälla ner toalocket, för att han ska ha fattat att oftast är det den omvända diskussionen som gäller. Nu tror han liksom att för mig spelar det ingen roll om det är nere/uppe och att jag bara jävlas med att fälla ner locket nu när han uttryckt sin önskan om att det ska vara uppe.

Tror du han lyssnar på goda argument? Jag menar artikeln om hygien ovan?
  • Anonym (xx)
    Anonym (nerfälld) skrev 2013-10-25 11:14:01 följande:
    Han ringde nu och var alldeles som vanligt, jag dock sur och upprörd fortfarande. Jag sa att jag håller på montera ner alla köksdörrar och tänkte passa på med kylskåpsdörren också för, visst, den som designade kylskåpet hade säkert med dörren av en anledning men själv tycker jag bara det är opraktiskt att många gånger om dagen behöva dra i den och stänga igen den om och om igen. Han skrattade bara och bytte tema. Då började jag snacka om bakterier och bajs och att han inte var riktigt klok med sin reaktion och att jag väntar på en ursäkt men han försökte bara fjäska bort det och byta samtalsämne.
    Det verkar som att han ångrar sig iaf Glad
Svar på tråden Storgrälat pga toalock!!