• Anonym (L)

Storgrälat pga toalock!!

Din sambo har problem. Säger han samma sak om dörrar till köksskåp också? För egentligen kan ni ta bort alla de dörrarna, bara jobbigt att öppna och stänga hela tiden. Eller, nej, just det, de är där dels för att skydda (damm, matos) men också för att det ser snyggt ut.

• Anonym (L)
    Anonym (nerfälld) skrev 2013-10-25 11:14:01 följande:
    Han ringde nu och var alldeles som vanligt, jag dock sur och upprörd fortfarande. Jag sa att jag håller på montera ner alla köksdörrar och tänkte passa på med kylskåpsdörren också för, visst, den som designade kylskåpet hade säkert med dörren av en anledning men själv tycker jag bara det är opraktiskt att många gånger om dagen behöva dra i den och stänga igen den om och om igen. Han skrattade bara och bytte tema. Då började jag snacka om bakterier och bajs och att han inte var riktigt klok med sin reaktion och att jag väntar på en ursäkt men han försökte bara fjäska bort det och byta samtalsämne.
    Har han kommit till sans nu efter helgen? För han borde ha inset nu att det är ett knäppt beteende att slita lös toasitsen för att du inte lämnar toalocket uppfällt.
    Blev det några skåpdörrar bortmonterade?    
  • Anonym (L)

OBSERVERA:
    Alla ni som läser, ts gnäller inte på sin sambo för att han inte stänger.
    Sambon gnäller på ts för att ts stänger toalocket och sambon har till slut gjort en så stor grej av det att han i ilskan slitit lös toalocket. 

• Anonym (L)

Nu har det gått ett tag ts, och du har även berättat om den knäppa incidenten med stövlarna du fick i present.

Jag tror du behöver fundera över ert framtida liv, speciellt om det innehåller önskan om barn. Utan barn kan det säkert bara bli enstaka gräl som detta och sedan vara bra mellan varven. När barn kommer är det många saker man behöver resonera om och kompromissa om. Jag och min man är inte alls alltid ense om hur vi vill uppfostra barnen, till exempel, och lever man med en som alltid skall ha sitt sätt igenom så blir det två val, lägga sig platt eller lämna förhållandet. Tänk igenom detta noga innan du planerar barn med din nuvarande sambo. 

Svar på tråden Storgrälat pga toalock!!