Gravida med Bf runt april nära Alingsås?!
Finns de några i närheten av Alingsås som väntar barn i April 2013 eller där omkring? :)
Finns de några i närheten av Alingsås som väntar barn i April 2013 eller där omkring? :)
Hej! Jag bor i alingsås och hoppas föda i juni rätt nära iaf
ååå grattis!!
E de första barnet?
ååå grattis!!
E de första barnet?
detta e mitt 3 barn faktiskt, men lika spännande då mina andra pojkar redan e 5 o 6 år:) så man har ju glömt de mesta känns de som !:) ska på rutin Ul på torsdag, spännande:)
detta e mitt 3 barn faktiskt, men lika spännande då mina andra pojkar redan e 5 o 6 år:) så man har ju glömt de mesta känns de som !:) ska på rutin Ul på torsdag, spännande:)
Hur gick de på ditt ul? ja va på mitt i går, bebis mådde bra o allt såg bra ut :) Fick Bf 7 april nu ist för 6 april:) ja har mest vart hungrig konstant, en massa finnar, mått illa o "kräkts" fortfarande o e i v 19.. känns mindre skoj :( men men..
Hur gick de på ditt ul? ja va på mitt i går, bebis mådde bra o allt såg bra ut :) Fick Bf 7 april nu ist för 6 april:) ja har mest vart hungrig konstant, en massa finnar, mått illa o "kräkts" fortfarande o e i v 19.. känns mindre skoj :( men men..
mm ja känner mig "jätte" tjock redan, men de e 3 barnet o man blir tydligen stor fortare då har BM sagt, men men mysigt med en mage iaf !:) ha du fått kula? ooh spännande, berättat nu då kanske? :)
Min mage är svullen o spännd! Hade en blödning i lördags med, har du haft det någon gång? Jätte orolig nu
Hej!
19e april har vi här. Är uppblåst som en ballong men har äntligen slutat må illa.
Hur går det för dig?