• knasblond

Gravida med Bf runt april nära Alingsås?!

Finns de några i närheten av Alingsås som väntar barn i April 2013 eller där omkring? :)

• Svar på tråden Gravida med Bf runt april nära Alingsås?!
  • kanelbullar7
    knasblond skrev 2013-10-31 14:52:11 följande:

ååå grattis!!
    E de första barnet?  

Tack ja det blir vårt första! Ni? Vi har inte gått såpass långt än att vi berättat för någon! Längtar till det.
  • knasblond

detta e mitt 3 barn faktiskt, men lika spännande då mina andra pojkar redan e 5 o 6 år:) så man har ju glömt de mesta känns de som !:) ska på rutin Ul på torsdag, spännande:)

• kanelbullar7
    knasblond skrev 2013-11-04 14:15:27 följande:

detta e mitt 3 barn faktiskt, men lika spännande då mina andra pojkar redan e 5 o 6 år:) så man har ju glömt de mesta känns de som !:) ska på rutin Ul på torsdag, spännande:)

Åh förstår att du är nyfiken! Jag skall på vul idag!! För att se så den mår bra. Lite orolig är jag, har inte så många grav symptom nämligen. Bara stora ömma bröst. Och blir mätt fort. Va har du för symptom. Fram till v 8 var jag super trött å behövde vila på dagen men d e borta nu? Hoppas på liv i magen
  • knasblond

Hur gick de på ditt ul? ja va på mitt i går, bebis mådde bra o allt såg bra ut :) Fick Bf 7 april nu ist för 6 april:) ja har mest vart hungrig konstant, en massa finnar, mått illa o "kräkts" fortfarande o e i v 19.. känns mindre skoj :( men men..

• kanelbullar7
    knasblond skrev 2013-11-08 10:46:40 följande:

Hur gick de på ditt ul? ja va på mitt i går, bebis mådde bra o allt såg bra ut :) Fick Bf 7 april nu ist för 6 april:) ja har mest vart hungrig konstant, en massa finnar, mått illa o "kräkts" fortfarande o e i v 19.. känns mindre skoj :( men men..

Va bra att bebisen mår fint! Det gick bra på mitt oxå, såg hjärtat. men nu e det jätte långt kvar till nästa besök, skall berätta för familjen snart med har du fått mage? Är själv i vecka 9+4, tiden går väldigt långsamt....
  • knasblond

mm ja känner mig "jätte" tjock redan, men de e 3 barnet o man blir tydligen stor fortare då har BM sagt, men men mysigt med en mage iaf !:) ha du fått kula? ooh spännande, berättat nu då kanske? :)Skrattande

• kanelbullar7

Min mage är svullen o spännd! Hade en blödning i lördags med, har du haft det någon gång? Jätte orolig nu

• oktoberbebben

Hej!

19e april har vi här. Är uppblåst som en ballong men har äntligen slutat må illa.
    Hur går det för dig?

Svar på tråden Gravida med Bf runt april nära Alingsås?!