Inlägg från: Anonym (fantsilöstpar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fantsilöstpar)

Mat på N??

Jag/vi behöver  något man kan äta/dricka och börjar på bokstaven N

Anledningen är att jag och min man ska på fest med bokstavs tema, och som ett par andra par fick vi bokstaven N. Behöver alltifrån vanliga till vanliga, ända kravet är att man ska kunna äta och dricka det och börja på bokstaven N.

Någon?

• Svar på tråden Mat på N??
  • Anonym (fantsilöstpar)

Att jag är dum i huvudet vet jag redan, så det är inga nya nyheter du kom med där.

Att du sen måste skryta om ditt avancerade problem visar ju på låg självkänsla, att du måste häva dig fram genom att skryta är ju inte den bästa metoden. Men nu vet vi i alla fall vad du är för sorts människa. 

Ni andra; Tack för bra svar :) 

• Anonym (fantsilöstpar)
    ArgaKillen 2 skrev 2013-10-26 02:24:19 följande:
    Jag tycker du TS lider av ett alldeles fördummanade problem. Jag tycker istället att energin ska ägnas åt att hjälpa mig att förstå hur man räknar ut en uv-koordinat utifrån en betraktningsvinkel  i en 3D rymd  på en 2D yta för att simulera allt i ett 3D-perspektiv... 
    Du menar Texturkoordinater ?

För att du ska lyckas med det hela behöver du förstå 2D eftersom det är grunder till att förstå och kunna beskriva 3D. Om du vill ha hjälp att räkna ut  uv-kordinatet bör du kanske säga först och främst vad det är du skapar?

bs=db/ds bt=db/dt

n'=[ bs ]
          [ bt  ]
          [ 1   ]

Lt=Mvt *LNåt sånt åt det hållet.  
  • Anonym (fantsilöstpar)

Är  extremt mycket meeer.. men jag orkade inte försöka minnas den där kursen jag hade för väldigt länge sen.

Svar på tråden Mat på N??