Vad är en snygg kille för er?
Nyfiken bara. Hur tycker ni en kille ska se ut? Ögon/ hårfärg? Kroppstyp? Tatueringar eller inte. Ja och sånt där?
Nyfiken bara. Hur tycker ni en kille ska se ut? Ögon/ hårfärg? Kroppstyp? Tatueringar eller inte. Ja och sånt där?
Alla kommer svara olika eftersom alla har olika smaker.... så det är en helt onödig frågeställning.....
Men det går la inte och få ett bra svar på det? Tjejer/kvinnor faller för olika precis som män.
Som han jag ser i spegeln varje morgon. I all ödmjukhet då.
Smaken är som bakom. Dock haer jag märkt att jag faller för ungefär samma "typ".
Som singel satte jag upp ett gäng omöjliga krav på skoj. Han ska vara mörkhårig, normalbyggd (inte överviktig, muskelknutte, spinkig..) ha gröna ögon, träna lite grann men inte vara utseendefixerad, vara barnkär, intelligent, ha kostym på jobbet (hantverkare är inte min typ..) självsäker, men inte dryg, tjäna ok så jag slipper försörja honom (been there, done that..) ha framtidsvisioner och vara jämställd.
Gissa vilka kriterier min man har Mina kollegor skrattade åt mig och sa att den mannen finns inte, men jag sa att det är ju bara en drömbild på skoj. Sen så ramlar mannen i mitt liv in! Ibland har man tur
Här är några som inte går av för hackor
Meeen vad hände med mina bilder... vafn....
En som är avslappnad och inte hela tiden tänker på hur snygg han är, spänner muskler, styrketränar 6 dagar i veckan. Han ska vara fräsch, klä sig ok, ickerökare och icke-snusare, tänka på det yttre men inte vara jättefixerad vid det. Det viktigaste är att han fokuserar på mig och visar mig mycket uppskattning och kärlek. Har humor och hjärta. Då blir han fin för mig.
Provar igen:
Sistnämnda var väll iofs snyggare förr men still......
Jag tycker personligheten är viktigast . Han ska vara snäll , rolig och omtänksam och gärna ha liknade intressen .
När det gäller utseende faller jag mest för män med ett "pojkaktigt" utseende. Alltså inte så mycket muskler eller skägg. Däremot får dom gärna ha långt hår. Jag tänder oftast på håret och ögonen.
Rupert Grint är en man som jag har haft en crush på sedan länge. Så den typen av män är det jag tänker på: :)
Tjejer kollar inte på killar det är kläder och handväskor som gäller