Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .

Tack för att du tänker på mig!

poirot skrev 2013-10-27 08:43:37 följande:
    När jag började skriva på FL så var religion och etik det jag tyckte var roligast att diskutera, nu skyr jag religionsavdelningen som pesten och diskussionerna i etik handlar nästan aldrig om etik iallafall.
    Jag håller med. Kommer man in i religionstrådarna och vill lära sig mer om islam vill muslimerna inte skriva något. Men är man kritisk då bombarderar de en till tusen. Jag trodde deras mission var att alla skulle bli muslimer men det verkar inte vara så.
    Enter Sandman skrev 2013-10-27 12:14:16 följande:

Jag vill hylla Anton, inte för att jag känner mig förförd av hans charm direkt, ok,kanske lite, jag är lite för gammal och lite för lesbisk för det. Glad
    Men jag tycker det är strålande det sätt han höjer och bejakar kvinnor på, han bjuder på sig själv generöst och jag tror han gjort många kvinnor lyckliga.
    Så heres to you Anton.
    Skål   

Jag tycker det är fint att du som inte tänder på män ändå kan se dess charm.
    Aniiee skrev 2013-10-27 14:48:56 följande:

*smyger in, just because*

Yaoi is the opiate of the fangirls
    Annars brukar det vara med buller och bång.
    poirot skrev 2013-10-29 21:48:17 följande:

Jag känner att jag har en gardering i varje framtida diskussion med min nya sidfot.

Du är bara avundsjuk på min mustasch!
    Jäkligt bra! Vem vill inte ha en rejäl mustasch vid läppen. Alla kvinnor har ju två t.o.m att stoltsera med.

På tal om vind idag har det varit värre!

Ernst Hugo skrev 2013-10-29 23:41:22 följande:

Lite som den svenske radioprataren sa när han refererade till stridsflygplanet Viggens första uppvisning utomlands i Storbritannien: - You should see, the plane took a big fart and vanished in the sky! (På tal om vind)

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
    Haha....
    Knall skrev 2013-11-13 05:15:24 följande:

Jag tycker att mens ska avskaffas eller att regeringen ska subventionera choklad för alla kvinnor under denna tid i månaden! smile8.gif

*Går och lägger mig igen*

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Ja håller med eller en rejäl godispåse.
Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .