Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .

God förmiddag Det blir till att hylla Poirot direkt. Hon startade denna tråden trots dubier och tveksamhet men nyfikenhet (eller kanske tristessen) tog överhand. Det finaste med Poirot är att hon faktiskt är prestigelös, ja så där på riktigt alltså. Hon är är läskigt begåvad och intelligent och får de flesta hetsporrar och bollträn på FL att besinna sig vilket är en bedrift i sig. I sextrådar håller hon låg profil då hon inte tycker dessa tillför något varken till henne eller andra, såvida de inte innehåller ärlig humor. I verkliga livet tror jag hennes sexighet är kopplad till just humor. Det säger iaf hennes man.

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    poirot skrev 2013-10-27 10:24:07 följande:
    Det var snällt skrivet. Av någon orsak nämner inte min sambo min humor när sexighet kommer på tal utan bara min intelligens, min rumpa och mina bröst

Gör han inte ens någon distinktion mella de tre? För övrigt anser jag att religion och etik som ovan nämnts ofta kommer att handla om helt andra saker. Själv tycker jag om att prata om allt som rör familjen så som amning, barn i olika faser, sex, skolfrågor, kroppsuppfattning, uppfostran etc. Dock blir jag lite ledsen över hur många kvinnor går i försvar när manliga synpunkter kommer på ex graviditet.
  • Ernst Hugo
    Anton Chigurh skrev 2013-10-27 10:47:37 följande:
    Nästan som mig, Ernst, i alla fall den delen som handlar om sex. Och så är det alltid roligt att diskutera vapen, av va sort det nu må vara. För övrigt håller jag med dig. Angående Poirot. Ha en skön dag. Så länge det varar. Det skall bli friska vindar. Tjohej. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Detsamma till dig Anton! Jag skulle behöva lite kostråd av dug, kopplat till träning. Skall dock inte spamma denna tråden med det.
  • Ernst Hugo

Det som kallas för självcensurering För övrigt vill jag vill jag uppmuntra till att vi ger omdömen om varandra. Massor av tyckanden både ris & ros. Det går utmärkt att fantisera om hur personen är irl också Fritt fram att tycka om mig!

• Ernst Hugo

Tack danskorna gillade mig!

• Ernst Hugo

Knall vet jag lite eller inget om har du bytt nick månne ?

• Ernst Hugo

Vet att det inte finns krav på presentation men Knall och Aniiee kan ni inte berätta kort er FL-bana

• Ernst Hugo

Tack Aniiee

Jag vill veta mer men väntar lite med frågorna.

• Ernst Hugo

Förståndigt Anton! Det är sällan eller aldrig man ser begreppen långkuk och ryska bakverk var för sig, och ännu mer ovanligt i samma mening. Icke förty om det skulle så kan man nästan vara säker på att avsändaren är Poirot. Även om det nu aldrig har inträffat.

• Ernst Hugo
    sextiotalist skrev 2013-10-29 21:58:14 följande:
    Idag som den fantastiska FLare jag är så skrev jag ett argt brev till Expressen. De hade mage att i sina rapporter skriva att det endast var 12 m/s i medelvind i Malmö och 26 m/s i byarna, GAAAAH, 12 m/s i medelvind, det är ju vardagsmat härnere, en baggis att cykla hem i, då brukar det även vara byar kring 18-19 m/s utan att man reflekterar över det (alltså motvind) Jag såg ju på Trafikverkets hemsida vad de hade mätt upp vid brofästet när det var som värst (30 m/s medelvind) och det stämde absolut bättre än de där brisen som de påstod att det var igår i Malmö.  

Expressens reportrar har lika bra koll på Malmö som Abu-Dabis Allehanda har på Stureplan. I vår familj var Expressen enda publikationen som var helt bannlyst, mer kopplat till mina tyska rötter då. De mötte 45m/s uppe på pylonerna
  • Ernst Hugo

Lite som den svenske radioprataren sa när han refererade till stridsflygplanet Viggens första uppvisning utomlands i Storbritannien: - You should see, the plane took a big fart and vanished in the sky! (På tal om vind)

• Ernst Hugo

sextiotalist@

Vilket projekt? ;-?

Själv är jag ogillad av haschtomtarna

• Ernst Hugo

Themis@ Det är ju en klassiker Dialekten på Söderslätt är nästan fulare än mina hemtrakter i Göinge.

• Ernst Hugo

oOOo oOOo@

Tack Du tycker annorlunda i sakfrågan men ogillar inte mig?

• Ernst Hugo

oOOo oOOo@

Så glad jag blir! Just att du tycker så Trodde annars jag framstod som ganska dryg för att jag inte orkade kolla alla youtube-klipp som referenser.
    Själv tycker jag frågan kring Harm Reduction är den mest intressanta

• Ernst Hugo

Desto trevligare att du gillar min stil

Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .