bonusens kalas nu känns det inte bra.
Hej.
Jag har fyra barn. Tre från tidigare. En gemensamt med mannen och en bonus.
Min man är sååå slapp med att fixa kläder presenter och kalas. Jag gör allt. Jag har nu fixat hela höstens garderob med kläder o ytterkläder till alla fem barnen. Nu fyller 3 barn snart år, därmed också bonusen.Jag fixar alltid alla presenter,julklappar o kalas för alla barn både för bonusen o mina. I år sa jag att det vore roligt om min man kunde fixa present själv till sin son så bakar jag o fixar kalas som vanligt. Jag har köpt presenter till mina barn och två lite mindre saker till bonusen och sagt till mannen att han får fixa något mer annars blir det orättvist. men inget händer. Han är jätte bra pappa till alla barn så det är inte det han är bara dålig på att komma till skott planera. Nu blir jag dock så stressad. Han säger ju att han gör saker men inte i lika god tid som jag. Ändå blir jag så stressad o får dåligt samvete att det bara finns två små saker till bonusen. Han fyller 4 så det är klart att han har inte samma önskemål som tex min 10åring men ändå. Ja vad skall man göra. Tjata på mannen, köpa något extra iaf eller låta det vara? Han är egentligen en fantastisk far som ger alla tid o kärlek och får var och en att känna sig speciella.