Anonym skrev 2014-09-02 04:07:53 följande:
Jag menar precis det jag skriver, men du kanske saknar relevant förståelse för hur skuldberg byggs upp och därmed även inte förstår hur de bäst betas av?
TS är under löneutmätning. Kronkalle kommer att plocka från TS lön tills de fått in sina pengar. Rent tekniskt har en skuld ränta på årsbasis men det kan vi strunta i. Vad som är viktigare är att TS förträffliga ambition och vilja, den att skuldfri före 30 inte skjuts i sank. Det kan den göra om TS "drabbas" av nya okända skulder som inte går att hantera. Den risken minskar om TS har ett kapital att tära på för snabbt kunna lägga upp en betalplan för dessa.
Förövrigt undrar jag om inte du tar besserwisserpriset någonsin med ditt inlägg. Inte nog med att folk dikterar för TS hur TS skall betala av sina skulder. Du bestämmer dessutom att TS inte tar illa upp nu, och inte heller kommer att göra det.
Är du på riktigt?
Jag vet hur det fungerar med skulder.
Besserwisserpriset delar du ut det till dig själv?
Vi andra satt här och hade en rätt bra diskussionen innan du kom in och började prata om bror duktig och allt vad det var.
Jag har inte bestämt något TS får tycka och gröra precis som hon vill.
Det är ingen som sagt något annat.
"är du på riktigt"
Här gör du det igen dryga nedlåtande kommentarer ingen annan har har sådana kommentarer mer än du?
Och svar ja jag är på riktigt.