Skuldfri och smal före 30 :)
Vill bara ge dig lite muntra tillrop TS, vad underbart att du kan ta tag i din situation och vet hur du ska göra!
Det går!! 

Vill bara ge dig lite muntra tillrop TS, vad underbart att du kan ta tag i din situation och vet hur du ska göra!
Det går!! 

Heja dig TS, det måste kännas tungt att tänka tillbaka på besluten som satte dig i situationen, men om du jobbar på det så ska det gå! 
Heja dig! Det krävs både mod och uthållighet för att beta av det där tråkiga, och har man det så kan man lyckas med mycket här i livet!

Otroligt bra och uthålligt av dig TS, det måste vara hårt att se månaderna fara förbi och leva bara basic-liv utan guldkanter.
Hoppas du har några goda vänner som kan fixa picknick eller nåt annat trevligt nu under våren, man måste ju få leva litegrann även om nöjen inte får kosta så mycket när man har skulder.
När CSN är klart efter sommaren borde du ju kunna lägga in den betalningen på dina småskulder, eller hur tänker du fortsätta?
Heja heja!! Du knäcker detta, och fy farao vad stolt du ska vara sen!

Heja heja, målet i sikte!
Tänk vilken fest du kan hålla sen första månaden utan alla dessa blyvikter till avbetalningar!

Wow! Va duktigt gjort!
Här sitter jag med 20,000 hos KF och tycker det känns omöjligt.
Sambon hjälper ju inte till heller.
Han betalade sin skuld i rekordfart, satte in 5 tusen i månaden. Nu är han skuldfri.
Nu lever han loppan, men tänker inte hjälpa mig.
Varför skulle han? Jag försörjde ju bara honom i 5 år när han var arbetslös...
Heja dig Skuldfri, snart är du vid målet!!