Inlägg från: Anonym (Vilken härlig tr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vilken härlig tr)

Skuldfri och smal före 30 :)

TS jag tycker du är superduktig och som du jobbat. Jag tycker det är jätteskoj att se att du hela tiden har tålamod och jobbar på. Jag själv har hittat mitt drömjobb och trivs med livet för första gången på länge skönt

Ja TS tycker du är jätteduktig och att du hela tiden är motiverad även om det vissa månader går lite trögt. Du skall ha all heder i det, att du inte ger upp, man skall aldrig ge upp. Tycker denna tråd är så härlig, att du är så motiverad.

TS du är värd alla vänliga ord och tycker du jobbat på jättebra och vilken härlig motivation och kämparglöd.

TS bra kämpat, din motivation motiverar mig och din drivkraft.

Grattis TS till din fasta tjänst och jag tycker om din motivation och din enorma drivkraft.

TS kanonbra jobbat, vilken dicsiplin helt otroligt bra gjort. Jag tycker du ger mig energi också, och jag blir glad att läsa din tråd, att folk tar tag i saker och ting och på det sättet du gör det, jag är imponerad.

Lycka till i fortsättningen också och hejar på dig

Tack TS, jag har inte några skulder, men har haft dålig självkänsla och så, och din energi gällande detta har smittat mig att ta itu med den, så nu mår jag bättre än någonsin och jag trivs med den jag är. Jag tycker du gör ett kanonjobb och jättebra att du har ett mål gällande hus, det säger jag alltid, man ska ha ett mål i livet för inte nåt är omöjligt och det bevisar du mer än väl, att inte nåt är omöjligt. Din tråd gör mig full av energi och ger mig kraft, tycker det är kul att höra att det går bättre och bättre hela tiden och du jobbar helt rätt, du jobbar långsiktigt och det är så man måste göra för att nå sitt mål.

TS du är grym och vilket härligt driv och vilken härlig inställning till detta och vilken motivation.

Tack själv TS du ger mig motivation till olika saker i livet och jag tycker det är så härligt med såna personer som dig, som tar tag i problemen och har ett driv.

Tycker du jobbar på grymt bra TS

Svar på tråden Skuldfri och smal före 30 :)