Inlägg från: Anonym (Vilken härlig tr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vilken härlig tr)

Skuldfri och smal före 30 :)

Kanonbra jobbat TS.

TS vilket kanonjobb du gör och du har peppat mig mycket att ta tag i det problem jag har haft och tycker verkligen du gör ett kanonjobb och jag känner att jag mår bättre idag och jättekul att följa din tråd och din drivkraft att orka, den sporrar mig också. Tack

Otroligt bra jobbat TS du kommer att nå ditt mål.

Tycker TS gör ett bra jobb och de andra som också skrivit insändare och tagit tag i sina problem, det är viktigt. Jag tog tag i mitt problem som inte hade med ekonomin och göra, utan hur jag mådde som person och idag är jag en annan person och människa. Trivs med livet och blir då också en bättre mamma.

TS BRA JOBBAT, du är verkligen jätteduktig och ger mig också energi att ta itu med mina problem och jag tycker du jobbar kanonbra.

TS tycker du är helt otrolig som kämpar på och du har inspirerat mig att ta itu med mina problem, som inte är ekonomiska utan mer kring självkänsla, min ditt driv har fått mig att bli inspirerad av dig.

TS bra jobbat, imponerad, att du hela tiden håller fast vid ditt mål. Du sporrar mig att ta tag i mina problem, som inte är av det ekonomiska planet, mer kring självkänsla. Men tycker du gör ett bra jobb

Tycker det är så skönt att läsa denna tråd, den peppar mig i min vardag.

Jättebra TS, du har verkligen kämpat på bra, glad påsk

Vilken kämpe du är TS.

Du är grym TS !!!

Du är helt enorm TS vilken kämpe och vilket driv.

Du är helt enorm TS och du har sporrat mig till ett bättre självförtroende och självkänsla och den känns mycket bättre idag och har blivit inspirerad av din drivkraft och den har fört mig fram och gett mig styrka och vet att jag klarar mer än vad jag tror. GOTT NYTT ÅR.

Svar på tråden Skuldfri och smal före 30 :)