• Anonym (Z)

orolig för min dotter

Jag bara måste fråga är det du som har en blogg och skriver om detta? Du ska kontakta fr i den kommun där barnet är folkbokförd, samla bevis när barnet skulle varit hos dig och när det inte kom och anledning. Har ni fastställt ett umgängesschema om inte se till att göra det för då får han betala 2-3000 varje gång han inte lämnar barnet till dig och inte meddelat fr om det innan

• Anonym (Z)
    Anonym (orolig förälder) skrev 2013-10-28 11:33:44 följande:
    Nej bloggar inte om detta . Får försöka få tag i dom imorgon då telefontiden var tidigare idag . Skrivit mail också så hoppas dom hör av sig på familjerätten . Om jag vill detta ska gå vidare måste det bli rättegång då? 

Okej då ber jag om ursäkt! Nej det behöver inte bli rättegång om ni tillsammans kan se barnets bästa och hur barnets kontakt med båda sina föräldrar ska se ut och sedan hålla er till det eller göra gemensamma ändringar. Är du inte nöjd med nåt och anser att barnet far illa som det ser ut då ska du självklart göra en orosanmälan till barnenheten på soc (ej samma som fr) det bästa för barnet är om ni kan komma överens och slippa blanda in tr
Svar på tråden orolig för min dotter