Inlägg från: MissKali |Visa alla inlägg
  • MissKali

    Vilken karkatär i film/serie skulle du vilja ha ragg/sex/förhållande med?

    som rubriken lyder! Vilken karaktär i valfri film/serie skulle du vilja ha ett ragg, sex eller förhållande med??
    Nu pratar jag inte skådis utan om själva karaktären/rollfiguren, typ Robert Pattinson som Edward Cullen  i twilightfilmerna.


    Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag
  • Svar på tråden Vilken karkatär i film/serie skulle du vilja ha ragg/sex/förhållande med?
  • MissKali
    Severus skrev 2013-10-29 17:11:31 följande:
    Severus Snape

    Vad spännande! Motivera gärna om du kan! Glad
    Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag <3
  • MissKali

    Jag kanske också måste dela med mig i min egen tråd Flört

    Just nu är det Seth Rydell ifrån Johan Falk filmerna som går varmt här. Byter av dom så där i mellan varven Flört
    För övrigt tycker jag inte att Jens (som spelar Seth är något vidare snygg)




     
    Sen har är jag lite otrogen så där i smyg med Jacob Black ifrån twilight Flört


    Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag <3
  • MissKali
    lovely89 skrev 2013-10-29 18:34:32 följande:
    joel kinnaman utan tvekan i johan falk filmerna. .fyfaaan så het :P 

    Då är vi på varsitt hörn då Flört Kan iof hålla med dig om att Frank också är rätt snygg Flört
    Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag <3
Svar på tråden Vilken karkatär i film/serie skulle du vilja ha ragg/sex/förhållande med?