• MissKali

Vilken karkatär i film/serie skulle du vilja ha ragg/sex/förhållande med?

som rubriken lyder! Vilken karaktär i valfri film/serie skulle du vilja ha ett ragg, sex eller förhållande med??
    Nu pratar jag inte skådis utan om själva karaktären/rollfiguren, typ Robert Pattinson som Edward Cullen  i twilightfilmerna.

Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag
  • Svar på tråden Vilken karkatär i film/serie skulle du vilja ha ragg/sex/förhållande med?
  • MissKali
    lovely89 skrev 2013-10-29 18:34:32 följande:
    joel kinnaman utan tvekan i johan falk filmerna. .fyfaaan så het :P 

Då är vi på varsitt hörn då Flört Kan iof hålla med dig om att Frank också är rätt snygg Flört
    Försök alltid förlåta, men glöm aldirg det som hänt. //// Jag skanar dig, varje dag <3
  • lovely89
    MissKali skrev 2013-10-29 19:02:08 följande:

Då är vi på varsitt hörn då Flört Kan iof hålla med dig om att Frank också är rätt snygg Flört
    åhh fyfan har är ju snuskigt snygg :P 
  • Aniiee

Kei i Moon child
    L i Death Note
    Sherlock i BBC-serien
    Eomer i TTT (och... eh.... alla andra nästan i denna gigantiska sausage fest....)
    Yamato och Tamaki i Border (kunde inte välja)
    Magneto I X-men first Class

Och en hel drös andra.... många jag skulle bli vungen att byta kön för först, dock. (Gäller för övrigt ett par jag rena nämt)

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • pellepelle

Khaleesi i GoT alla dagar i veckan! Vacker, eldig, mäktig, farlig, smart

Katnis Everdeen i Hunger Games, om hon skulle vara lika gammal som hon ser ut (24), inte som hon spelar (16).

Och så klart Rachel Green i Vänner... Gäller nog alla män dom idag är över 30!

• Aniiee
    pellepelle skrev 2013-10-29 23:19:35 följande:
    Khaleesi i GoT alla dagar i veckan! Vacker, eldig, mäktig, farlig, smart

Katnis Everdeen i Hunger Games, om hon skulle vara lika gammal som hon ser ut (24), inte som hon spelar (16).

Och så klart Rachel Green i Vänner... Gäller nog alla män dom idag är över 30!
    The Kahleesi has a name you know =P I övrig håller jag med.
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • OupaOupa

Derek Morgan i Criminal minds, han verkar så trygg, omtänksam och jag hade inte tackat nej att få känna hans starka, sexiga armar om mig.

• pellepelle
    Aniiee skrev 2013-10-29 23:24:46 följande:
    The Kahleesi has a name you know =P I övrig håller jag med.

Jo jag vet, men det är ju just The Khaleesi som är attraktiv snarare än Daenerys Targaryan om du förstår vad jag menar.... :)
  • klaun

Sweeney Todd och Spencer Reid från Criminal minds, utan tvekan!

Svar på tråden Vilken karkatär i film/serie skulle du vilja ha ragg/sex/förhållande med?