Inlägg från: Tomte |Visa alla inlägg
  • Tomte

Varför hatar folk SD?

ubåt skrev 2013-12-23 22:51:09 följande:
    Nä, nu tycker jag det är dags att byta spår. Så kan vi se om vi har några islamofiler på forumet? Skall vi börja med varför islam fel? Vi kör en liten bild först:

Jag tycker vi kan lägga ned hela religion-snacket helt och hållet. Det är inte där problemet i grunden ligger. För att komma till botten med ett problem räcker det inte enbart skrubba bort symptomen.

Varför är folk i så pass stor utsträckning religösa? Är det människans försvar gentemot ett förtryck som pågått under tusentls år eller elitens påhitt för att tygla människor att hålla sig inom ramarna?
    Finns det några elaka barn här?
  • Tomte
    Santa in disguise skrev 2013-12-23 23:02:20 följande:
    Missade ditt inlägg först, men tack för ett intetsägande inlägg som inte har stöd någonstans i statistiken, många är som du idag - en slags desperationens suck över en livsnödvändig förändring - en spillra av kommunisternas tid.

Du påminner lite om en gammal medlem här som kallade sig "storpappa" Han kunde skriva tusen tecken utan att nå en poäng, åter igen tusen ord för att försvara något som gick emot statistiken.

Storpappa har lämnat forumet.
    Tack för ett lika upplyftande svar. Du kan kan antingen  fortsätta slicka din egen röv eller helt enkelt erkänna att det finns folk kvar som bryr sig om andra. Att jag ska "tycka det är läskigt att yttra min egen åsikt" för att du likställer omtanke med diktatur kan du drömma vidare om.

Om jag nu påminner om din pappa så kan du väl bara säga det?
    Finns det några elaka barn här?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?