Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Varför hatar folk SD?

themia skrev 2013-12-25 11:07:25 följande:
    Vi ska skicka nassarna till Syrien.
    Med nassarna, menar du alltså att 10 % ( ungefär ) av väljarkåren skall skickas till Syrien, och väl på plats i Syrien...vad har du tänkt skall hända med dom där ???

Skall dom se till att bli dödande i en synnerligen väl korrigerad artilleriattack, eller har du nåt annat i åtanke !!!

Bara undrar...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    themia skrev 2013-12-25 11:52:33 följande:
    Nej, jag bara surnade till på negressen ovan och svarade med samma mynt.

Med nassarna menar jag förstås endast nazisterna, och dom är inga 10%, på sin höjs en promille, men dom ställer till med alldeles för mycket elände för att vara så få.

I Syrien tänkte jag att dom skulle hjälpa de krigsdrabbade, behovet lär vara stort.
    (sen kan du kanske tolka in en viss sarkasm i mitt utfall)
    Aaah...Glad
  • Anton Chigurh
    Negressen68 skrev 2013-12-25 02:26:05 följande:
    Som sagt, när ska ni quislingar och landsförrädande ynkryggar stå sida vid sida med oss nordiska hjältar - och förvara vårt land?

Ifall Kim Jong-nam är på väg att ta över vårt fädernesland för att han är ute efter det svenskaste av allt, vårt snus, då kan det nog hända att jag laddar Mausern med en rekorderlig laddning och ser till att skjuta av åtminstone halva röven på eländet. 

Jag är hyfsad pricksäker, tom med öppna riktmedel, så jag tror nog att jag klarar av att rädda Sverige från att bli invaderad av ilskna nordkoreans soldater, och så blir jag hjälte på köpet, och då lär jag få knulla ännu mer, finns inget som Damerna gillar så mycket som äkta krigshjältar.

Fan vet om inte jag hoppas han gör ett försök...Kim Jong-nam !!!
  • Anton Chigurh
    JhonBlund skrev 2013-12-25 15:52:33 följande:
    Jag tycker du är för hård mot dig själv. Du är den kyligaste jäveln med det mest träffsäkra siktet en man är förmögen att inneha.

Att SD egentligen betyder "Solidariska Drönare ute på vift" har ju inget att göra med faktumet att de även är begåvade med en gnutta humor för den som är tillräckligt öppensinnad...
    mademyday......tackGlad
  • Anton Chigurh
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 09:36:46 följande:

Skulle inte förvåna mig om det finns en Sd-topp bakom det där nicket. När de känner sig trygga kommer deras riktiga järnrörs-jag fram. De är inte ett dugg bättre än de talibaner som terroriserar befolkningen i vissa länder.
    Du har så rätt, 75:an, järnrörrfemman har ju för vana att rikta gasattacker mot flickor som vill förkovra sig i skolor av olika slag, likaså brukar järnfemman systematiskt hota med att döda alla flickor som nu trotsar deras vilja, som faktiskt går till skolan. Det måste vara ett rent helvete för flickorna i Sverige att inte kunna gå till skolan utan att veta om det står en kille bakom närmaste träd med ett järnrör i högsta hugg, redo att krossa skallen på henne.

Vi borde sponsra alla flickor i skolåldern med varsin hockeyhjälm. Så dom har en chans att överleva dagen...
  • Anton Chigurh
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 11:48:26 följande:

Pja talibanerna hymlar iallafall inte med sina åsikter. Och för att vara tydlig, jag stöttar dem inte i något avseende.
    Men om Sd kunde släppa sin PK-fasad så skulle väljarna se vart partiet egentligen står.

När ung vänsters ordf gillade en våldsbejakande organisation på Facebook så åkte han ut med huvudet före, när Sd-politiker gillar motsvarande saker på Facebook så händer inget. De kan tom springa runt med järnrör på fyllan och stötta en rasistisk blogg utan att något händer. Och så vill man få folk att tro att det är ett seriöst parti?
    Du tycker i vilket fall att SD beter sig likvärdigt med talibanerna i Afghanistan  !!!

Mmm....jaja. I rest my case.
  • Anton Chigurh
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 14:09:05 följande:

Det har jag inte påstått. Däremot står talibanerna för sina åsikter vilket PK-partiet Sd inte gör, detta framkommer gång på gång.
    Nähä !!!

Citat :

"Skulle inte förvåna mig om det finns en Sd-topp bakom det där nicket. När de känner sig trygga kommer deras riktiga järnrörs-jag fram. De är inte ett dugg bättre än de talibaner som terroriserar befolkningen i vissa länder."

Slut citat.

Inlägg 2756, skrivit av en som kallar sig "sjuttiofemman" 
  • Anton Chigurh
    LadyInRed skrev 2014-01-04 13:57:32 följande:
    Ska man välja ett lag så ska man välja det bästa.

Man bör även spela upp lagets sk "
    ">theme song
    " vid mål för bästa stämning. Nu återgår vi till diskussion istället!
    Jag skall ändå ut och ta en 3-timmars promenad i vår vackra svenska natur.

Tjohej.{#emotions_dlg.flower}

//Anton
  • Anton Chigurh
    sjuttiofemman skrev 2014-01-08 11:31:30 följande:

Du och Sd pratar ofta om att alla problem löser sig bara vi tar emot färre människor. Hur?
    Nä, alla problem löser sig inte på något sätt, men förhoppningsvis så löser det en hel del problem för dom som vi de fakto tar in, och givetvis bör ta in, i stället för som det är nu, bara skeppa ut dom på en massa suspekta boenden och i princip lämna dom åt sitt öde. Knappast en integrationspolitik värd namnet !!!
  • Anton Chigurh
    effemgea skrev 2014-02-01 09:23:17 följande:
    SD har 7,3 procent i senaste DN/Ipsos.

I över tre år har vi ständigt hört mantrat om att SD växer - vi får väl hoppas att de fortsätter att växa i riktning mot fyraprocentsspärren och under denna

www.dn.se/valet-2014/rekordlagt-stod-for-c-me.../
    Nu är jag förvisso DANSK, så jag kan ju alltid skylla på det, liksom, men inte fan växer saker och ting bakåt, inåt, ihop, whatever, du fattar vad jag menar här, när saker och ting gör det, som du åsyftar här, så krymper dom, förminskas, drar ihop sig osv, inte fan växer det.....neråt....aaaah.

Ja, lite så.

Kram, //AntonKyss
  • Anton Chigurh
    effemgea skrev 2014-02-01 14:33:51 följande:
    Helt rätt, Anton - ditt danska språksinne sviker dig inteFlört

Tillämpad SD-retorik kan bli lite absurd - men vill man så kan man nog få möjlighet att så småningom följa SD:s tillväxtkurva hela vägen ut ur riksdagen.

Växtvärk, typ.
    Jag är bättre än jag vet. Tack....Skål

Å ha en fortsatt skön lördag.Glad
Svar på tråden Varför hatar folk SD?