Inlägg från: AnotherGyy |Visa alla inlägg
  • AnotherGyy

Varför hatar folk SD?

Breaking Bad skrev 2014-01-04 11:09:01 följande:

Åsikter får man ha så länge dom är dom rätta. Annars är man en fascist. Så är det idag i samhället, i allmänna debatforum, inom skolor och på arbetsplatser. "Vi vet inte vad SD vill eller vad dom står för, men vi är helt oeniga och kommer bekämpa dom med alla vår kraft!"
    Du är en stygg pojke som kommer in här och tror att du har rätt till egna åsikter!

Jag blev född så här.
  • AnotherGyy
    Philipsson skrev 2014-01-04 11:36:32 följande:
    Bra sagt. Kort och koncist.
    Det finns ingen "rätt" åsikt, det finns enbart en personlig åsikt. Rätten att framföra denna är själva grunden av vårt land.
  • AnotherGyy
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 11:42:20 följande:
    Ännu ett skäl att hata Sd:
    wp.me/p2oCcR-3hk
    Jag tycker att hon är söt men en aningen bitter i förhållande till sitt utseende.

Att tycka annat än vad en nazist tycker klassas illa kvikt som fascism även om det handlar om ren godhet.
    Jag blev född så här
  • AnotherGyy
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 12:52:47 följande:

Hon likställer islam med nazism, hur är det godhet?
    Godhet är förmågan att se potential inom andra människor, ge alla en andra chans samt vara ett föredöme. för hur man ska leva sitt liv.

Att hetsa upp sig över småsaker leder ingenvart.
    Jag blev född så här
  • AnotherGyy
    Eugenie skrev 2014-01-04 17:14:13 följande:
    Var är det inte kö till en starr- eller höftledsoperation..?
    Jag lovar att det är en längre kö bland de som vill ha en möjlighet att smaka på mina rosa kanel-pannkakor...
    Jag blev född sån här
  • AnotherGyy
    hajna skrev 2014-01-04 17:19:02 följande:
    Jo. Påståendet var att ingen som härstammar från Afrika fått nobelpris. Det är fel.

Flera personer som härstammar från afrika har fått nobelpris. Flera har fått fredspriset, såna personer har fått litteraturpriset, och såna personer har också fått naturvetenskapliga nobelpris.

Ursäkta, men du har faktiskt inte koll på det här. Vi kanske ska kalla in någon från Afrika som kan hjälpa dig så att du får ordning på det hela?
    Kalla in springpojken ifrån Afrika du men förvånas inte över dålig arbetsmoral och dassig attityd.
    Jag blev född sån här
  • AnotherGyy
    hajna skrev 2014-01-04 17:21:16 följande:
    Jo, de motsäger din protest mot vad jag säger om vad SD menar med nationalism. De avser helt klart ett etniskt begrepp när de talar om "nationer".
    Nationen kommer först! Ge dig inte in i annat som ej har betydelse i slutändan.
    Jag blev född sån här
Svar på tråden Varför hatar folk SD?