Inlägg från: TheNarrator |Visa alla inlägg
  • TheNarrator

Varför hatar folk SD?

effemgea skrev 2014-03-07 17:44:31 följande:
    Hmm, helgen börjar farsartat.

För varje gång Philipsson läser din personliga profil blir han allt mer övertygad om att SD-hatare är personfixeradeFlört
    När en person visar känslor för en annan kan det många gånger uppfattas som ett hot istället för kärlek. Att en person, läskig till utseendet, kan uppfattas som hotfull enbart för att denna vill ge en kram, betyder inte att kärleken har bytts ut mot hat. Det är synd om människan, ge han en kram nu...
    Så sant som det var sagt.
  • TheNarrator
    effemgea skrev 2014-03-07 18:26:19 följande:
    Nja, jag tror inte att Philipsson är förälskad i Dorian - men det är lämpligare att du ställer frågan till Philipsson än till mig.

För övrigt var jag tvungen att kolla om Ladyinred var svart - och så var det förstås.

Välkommen tillbaka!
    Inom politik är människor inte redo för färger ännu. Gråskalan måste behärskas först.

Tur är det att färger enkelt kan konverteras till en gråskala, precis som på tidigt 1900-tal i TV, där människor valde att se antingen svart eller vitt.
  • TheNarrator
    Errol Flynn skrev 2014-03-07 18:51:58 följande:
    Snart är det helg. Blir det nån fäktning?
    Han ställde frågan samtidigt som han var orolig för svaret som skulle komma.
  • TheNarrator
    Errol Flynn skrev 2014-03-07 19:27:04 följande:
    ?

">Wait for it...
     It´s going to be legendary!
  • TheNarrator
    Errol Flynn skrev 2014-03-07 19:35:18 följande:
    How I met your mother är inte min favoritserie.
    Det är ju inte det som är poängen! Den kommer när Digestive väl får för sig att svara på din fråga... 

Och då kommer jag med mitt svar (som bakgrundsröst), och det kommer att vara "legendary".

PS. En tråd som denna kommer inte till rätta utan en bakgrundsröst...
  • TheNarrator
    Errol Flynn skrev 2014-03-07 19:57:09 följande:
    Kexet svarar väl när han hinner. Det är fredag kväll. Snart är det dags för film och chips med dipp.
    Han trotsade alla och valde istället att äta chips framför TV:n med hemgjord dipp...
  • TheNarrator
    Errol Flynn skrev 2014-03-07 20:19:02 följande:
    Hemgjord? Gräddfil med citronpeppar?
    När jag bodde i Nya Zealand hade de inte färdig dipp i affärerna så de blandade sour cream med pulver från löksoppa. Det var riktigt gott.
    Du känns nästan verklig. Som när jag blandade ut gräddfil med purjolök och grillkrydda förra helgen...
  • TheNarrator

Tråden drabbades av en plötslig tystnad... En tystnad som får vem som helst att fråga sig om ett träd som faller utan att någon kan höra det verkligen utsänder ett ljud?

• TheNarrator
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-03-07 22:37:13 följande:
    Jag gillar inte heller Arnstad.

Däremot tycker jag inte du, efter dina bisarra drapor i silvertråden, är i någon position att kalla någon annan för foliehatt.
    Han uttryckte sig själv med en bestämdhet som även fick björnarna ute i de svenska skogarna att fly tillbaka till sina iden trots att våren är på ingång....
  • TheNarrator
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-08 02:07:47 följande:
    Mer storstadssjäl jag. Men smaken är la olika, to each his or her own. Stranden har sin charm, onekligen.
    Han drömde sig bort till ett annat land där sommarkvällar är vardag året runt, men samtidigt även till den svenska sommarstranden...
Svar på tråden Varför hatar folk SD?