Inlägg från: Kereza |Visa alla inlägg
  • Kereza

Varför hatar folk SD?

Jag ogillar SD för att de inbillar sej att Kristendomen är Svensk. 

Den importerades för 700 år sedan från samma del av världen som Islam. De två sagorna bibeln och koranen innehåller för fan samma karaktärer. Men "Kristendomen är Svensk" - bullshit. 

"Vi ska ha fina, Kristna kärnfamiljer där mannen jobbar och kvinnan tar hand om barnen, för kvinnor var lyckligare när de var hemmafruar och livegna och det ÄR ghelt enkelt så människor fungerar"

Deras invandringspolitik vet jag inget om - men jag vet att de är blåsta nog att vara för import-religioner och könsstereotyper, samt att de ogillar homosexuella och handikappade. 

Det räcker för mej. 

• Kereza

Ja, jävlar - du har rätt - de har tagit bort punkten om "kristna värderingar" från sin hemsida - där ser man! 

Det senaste - icke-ändrade - jag hittar är detta: sdarkivet.se/files/program/program_1996.pdf

Det är ju rätt länge sedan, men så sent som i somrras förra året stod det faktiskt med i deras partiprogram.

(det hänvisas till det här, i översta posten, men eftersom de visst tagit bort det är det inget jag kan bevisa - jjag kan alltså bara bevisa att de hade med det 1996) 

Nu har de alltså tagit bort det - Det är ju bra att de lär sej av sina misstag. 

Svar på tråden Varför hatar folk SD?