Inlägg från: ankielisabethjohansson |Visa alla inlägg
  • ankielisabethjohansson

Varför hatar folk SD?

Jag har själv inget problem med alla dessa som kommer hit, bara en del av dom. De som ställer till med problem och de som skriker och visslar efter en när man är ute på stan. Man blir illa tillmods. 
    Jag känner en gammal polis som berättade att över 80% av alla de brott som begås i Sverige har begåtts av invandrare. Det är bara 20% svenskar i Sverige. Om man nu kommer till ett annat land, varför kan man då inte uppföra sig och följa lagar och regler?
    Vi tar in så många hela tiden. Vi kan inte ens ta hand om alla de vi redan har här.
    Alla våra gamla släktingar och nära, som är på ålderdomshem har det skitdåligt, pga att vi har för lite pengar för att ta hand om dom. Pensionerna blir bara lägre och lägre, undra varför? 
    Moderaterna vill bara ta in fler och fler. Det kommer inte gå. Fredrik skulle aldrig låtat sina barn gå runt på stan bland alla dessa invandrare. 
    Vi kan väl börja ta hand om de vi redan har här och inte göra Fredriks plånbok större och hans ego större. Han är den ända som tjänar på detta. 
    Jag säger inte att alla är dåliga, det finns så många snälla och oskyldiga där ute. 

• ankielisabethjohansson

Vi har ju inte resurser så det räcker. Sverige kommer gå under om vi fortsätter som vi gör nu. Varför fattar inte folk det? 
    De personer som kommer hit har det bättre än vad måånga av oss har det. De flesta sköter heller inte sig. 

• ankielisabethjohansson

Ju mer folk pratar om SD, och ju mer uppmärksamhet destu mer väljare kommer dom få. Sanningen går upp för fler och fler varje dag. Vad som händer med vårt samhälle. 

Svar på tråden Varför hatar folk SD?