Inlägg från: ölburk2 |Visa alla inlägg
  • ölburk2

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-06-19 16:30:28 följande:
    När man är förtroendevald ger man ALDRIG helt uttryck för sin personliga åsikt. Det förstår varje människa med ett visst mått av professionalitet vilket tydligen denna SD-ledamot saknar.

Könsorgan är inte porr förrän man gör dem till porr. Tänk dig lite att det kanske är budskapet till människor som tänker som du gör. Du får lägga lite kontemplation på den!

Instämmer.

Vete fan, men politiker/makthavare å förstå-sig-påare uttrycker idag en follkomligt felaktig bild av av vad majoriteten av "gräsrötterna" har för ståndpunkt/åsikt.., enligt mig så följer politiker/makthavare slaviskt den högljudda minoritetens åsikter.., inte konstigt att skitpartier som FI å SD tycks ha så många anhängare..
    Vi vanliga som mest tiger still, ingen makthavare tycks längre vara intresserade av vad vi tycker eller vill.., allt går ut på att sjunga i kör med den "högljudda minoriteten"..

Tragiskt nog verkar allt fler (precis som mig) ha gett upp, vi låter istället allt flyta på å skiter i vad som händer.., själv har jag valt att bo i Gambia under stora delar av året, å ger fullkomligt fan i vad som händer i Sverige.., å kommer att så göra tills blockpolitiken förbjuds
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • ölburk2

För t.ex det här: http://www.etc.se/inrikes/nazisterna-som-skapade-sverigedemokraterna 

Ett klipp från länken ovan, för er som inte orkar läsa:

"1995 gick en ung Jimmie Åkesson med i partiet i Sölvesborg. 
    Han hade varit medlem i över ett år när partikamraten Tina Hallgren Bengtsson   sommaren 1996 valtalade under mötet i grannkommunen Höör.
    Hon höll talet i naziuniform med koppel, ridstövlar och en stor röd flagga med ett stort hakkors hängande på ett staket bakom sig."

• ölburk2
    Jeaninne skrev 2014-08-11 17:42:46 följande:
    Feministerna torde vara glada, över denna unga kvinna som så blatant vågade stiga utanför sin könsroll!
    Hon har ju sin jämlike i Sarah Palin., du vet tanten som vill bli USA:s nästa president å som mer eller mindre lovat att atombomba Ryssland..
  • ölburk2
    overdose skrev 2014-08-18 15:44:08 följande:
    Jo, det var man, men frederna efter religionskrigen byggde på samma tanke. Den moderna förståelsen har sin grund i att man inte kunde vinna.

Titta på religionskrigen, att det blev fred var en effekt av kompromiss,

Världskrigen var en annan sorts krig.
    Fast religionskrigen pågår för fullt än idag, speciellt det mellan kristna å islamister/muslimer, ett religionskrig som f.ö även Sverige deltar aktivt i, under NATO-befäl.
  • ölburk2

Alla hatar väl nazister, fasister å rasister, så självklart betyder det att alla med normala mäskliga värderingar hatar SD.

• ölburk2

Tänk när det går upp för de som röstade på SD, att dom röstade på ett rent nazistiskt/fasictiskt/rasistiskt parti.., när dom blir klar över vilka å vad som ligger bakom SD, vilka det eg är de som styr å vad deras eg mål är.., slumpen kan ju arta sig så att dessa förvirrade människospillror ramlar över info på Nätet om vad SD eg är för nåt.

Fast nu ska ju SD själva ut å missionera om sin rasistiska agende med pengarna som var evsedda för extra-valet, så det lär nog klarna för många ändå under våren..

Svar på tråden Varför hatar folk SD?