FDFMGA skrev 2014-08-20 00:38:17 följande:
Mitt i toksektsprick.
Det är centralt för SD-sekten att utmåla folket som vilselett men att sekten skådat ljuset och att historien ska ge dem rätt.
Till och med den ensamma galningen på torget som förklarar att undergången är nära har samma förkunnelse.
I princip så lallar väl alla sverigedemokrater på samma visa - att folket är manipulerat men att SD äger sanningen.
Även de obligatoriska maranatabeteendet finns med i texten: "Utbrytarna är hatade, föraktade"
Men Maranatasekten brukade i stället sjunga: Maranata heliga de är - hånade av folket...
Sekter är sig lika oavsett om det handlar om religiösa fanatiker - eller om vidskepliga "strålkärringar " som i SD-sektens fall.
Ha ha, ja jävlar. Då någon från toksekten försöker förklara för oss andra att det är vi som tillhör sekten, ja då stannar väderkvarnarna
Du påminner om en kille jag mötte för många år sedan då jag jobbade som vårdare inom akutpsykiatrin. en rödlätt medelålders herre kom in på avdelningen 1B och överlämnades av polisen.
Mångårigt missbruk av hasch och analgetika skulle vara orsaken.
Jag minns att jag förvånades av mannens lugn och självförtroende och undrade varför mannen egentligen befann sig på akutpsyk?
Väl på rummet så skulle jag överlämna tandborste m.m och förklara reglerna för karln då han högg tag i min arm och sa "jag vet att du heller inte tror på mig, men vi lever på månen och Staffan Ling styr våra liv - allt är en illusion"
Då det var lugnt på avdelningen så satt jag frustrerad och kallsvettig på hans säng i över en timme och försökte förklara att vi bor på planeten Tellus och att han tagits in på akutpsyk på grund av en drogrelaterad psykos och att vår statsminister hette Carl Bildt.
Helt utan framgång - hans övertygelse var starkare än något jag någonsin upplevt, efter en stor dos theralen somnade mannen till slut o jag fick gå av mitt kvällsskift.
Lite så upplever jag dig och dom allra värsta verklighetsförnekarna här på forumet, man önskar att man kunde få er att sova och på morgonen skulle ni vakna helt utan psykos.
Men så är det ju inte, varför är det så?