Inlägg från: Tiny578 |Visa alla inlägg
  • Tiny578

Varför hatar folk SD?

Denna världen har alltid hatat de som står upp för sanningen, inget förändrat sedan Jesus tid.

Ingen glömmer sanningen folk blir bara bättre på att ljuga för sig själva.

• Tiny578

Vad trött jag blir på massmedias hyckleri, "nu handlar det om flyktingar från Syrien". För ett par månader sedan hyllade massmedia före detta ISIS för att bekämpa Assad och bana vägen för demokrati när de i själva verket slaktade kristna så som dem gör nu i Irak. men i Irak finns det ingen diktator att störta, där finns sympati från folket att vinna genom att låta ISIS som man försett med vapen och träning döda människor och sedan komma in och bomba ISIS. För att inte nämna hur man kan skrämma folk att ta emot fler invandrare, många därav inte flyktingar från Irak.

För övrigt om ISIS var lösa här i Sverige, skulle många svenskar vilja fly till ett land så långt bort som Irak? Jag tror jag skulle vilja att man inte bombat mitt land bortom all igenkännedom.

Vilket skämt.

Visst, det kommer riktiga flyktingar till Sverige och de ska vi hjälpa, men det kommer så tusan många invandrare som inte är flyktingar och det förstör detta landet.

Såklart sitter det någon ovanpå allting och drar i trådarna. Men det är såklart en "konspirations teori" som för övrigt är ett begrepp funtat av CIA på sextiotalet för att tysta oönskad kritik.

Och nej det är inte någon regering som ligger bakom, alla statshus i väst är köpta av mäktiga bankfolk som leker Gud. Tips; Goldman Sachs, JP Morgan. De vill sänka våra länder så de kan ha deras mästare och slav samhälle där de sitter på toppen och njuter och kontrollerar allting medans de lever i hundratals år tack vare livsförlängande transhumanistisk teknologi.

• Tiny578
    FrauCasio skrev 2014-08-20 20:20:17 följande:

Utländsk media skrattar åt dumma Sverige. Helt absurt.

Rädd för att du har rätt. Sverige sover inte när det kommer till politisk vakenhet, vi är i koma.
  • Tiny578
    realist14 skrev 2014-08-24 15:31:36 följande:
    Just det, spelar ingen roll i vilken tråd liksom..jag var ute efter skillnaden i synsätt...alltid andra tongångar när svenska hemlösa ska debatteras jämfört med tex tiggarna.
    De sistnämnda är de per definition alltid synd om och varför skulle de inte vilja vara en del av samhället....medan  uteliggarna..äeh de har ju vaaalt....ehhhhhhhhh ?????????????????????????????????????????????????
    Mm tycker synd om de svenska uteliggarna nu med denna "please please" armé.
  • Tiny578

Författaren Merit Wager publicerar dagligen rapporter från anonyma ?miggor? (handläggare på Migrationsverket) på sin blogg. Där får man veta varför just Sverige är de asylsökandes favoritland:

?Här är det lättast att ta sig in, för ?svenskarna är så naiva? (sagt av många asylsökande). Och får man avslag på sin ansökan så kan man stanna ändå, den svarta sektorn växer så det knakar och åker man fast så kallas man ?papperslös? och omhuldas av bland andra journalister som inte har någon som helst kunskap om den utlänningslag som gäller.?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?