Inlägg från: enånittitre |Visa alla inlägg
  • enånittitre

Varför hatar folk SD?

Kunigunda skrev 2014-08-14 19:33:50 följande:

En intressant översikt i valtider: expo.se/2014/sd-har-forlorat-vart-fjarde-mandat_6588.html

Vad röstar man egentligen på om man lägger sin röst på SD?

Att ge sig in i politiken som en offentlig SD-politiker 2010 krävde ett stort mod. Jag kan mycket väl förstå om det skett många avhopp med tanke på den mobbing som dessa människor fått utstå.
    Du skall inte oroa dig "Kunigunda", det är andra tider nu. Sverigedemokraterna är ett av de partier som haft den största tillväxten de senaste åren och det finns fullt av människor som är villiga att ta över de tomma stolarna.
  • enånittitre
    Philipsson skrev 2014-08-31 18:49:05 följande:
    Ett parti som kritiserar svensk invandringspolitik ska alltså få sin valreklam dumpad i soptunnan av antidemokratiska brevbärare?

Det är ju DU som resonerar som en förträdare för en totalitär regim, begriper du inte det?

Det är ju de som vill inskränka andra att ifrågasätta etablerade "sanningar", som är maktens politruker, motsvarigheter till medeltidens inkvisitorer, som sprang Vatikanens ärenden och såg till att oliktänkande avrättades som kättare.
    Landsfader Reinfeldt skrev i sin ungdom boken "Det sovande folket".

En i boken känd formulering var "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd".

(Du får ha med dig detta i tanken när du försöker debattera.)
  • enånittitre
    FDFMGA skrev 2014-09-04 18:40:30 följande:
    Jepp. Jag brukar sällan anmäla - men jag anmäler konsekvent alla länkar till avpixlat jag ser. Så det var jag som var anmälaren.

Du kan hitta en länk till hela inslaget om du går in på svtplay, gomorron sverige, klipp, debatt om flyktingpolitiken.
    Då vet jag vem som angav mig när jag länkade till Avpixlat.

Avpixlat är en vinklad sida, men de länkar hela tiden till andra källor. De bedriver inte propaganda och far med osanning som SVT gör.

Den stora landsfadern sa en gång:
    Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd.

Du tillhör en av dessa svenskar!

Källa:
    sv.wikipedia.org/wiki/Det_sovande_folket

• enånittitre
    FDFMGA skrev 2015-06-19 10:04:05 följande:
    Knappast. Det verkar väl snarare som Alliansen kan få möjlighet att bilda regering tack vare decemberöverenskommelsen efter nästa val.

Och så följer ytterligare fyra år med ett SD utan något annat inflytande än i enskilda riksdagsfrågor där de bägge blocken har olika uppfattning.

Decemberöverenskommelsen kan väl för övrigt sägas vara Reinfeldt tanke om hur man ska hindra ett rasistiskt parti från att få ett avgörande inflytande över svensk politik förvaltad av hans efterträdare och de övriga partierna.

Trevlig Midsommar alla vänner av ett Sverige fritt från rasistiskt inflytandeSolig
    Tror knappast det finns något Alliansalternativ vid nästa val. SD kommer fortsätta växa och ta deras röster så länge DÖ och massinvandringen pågår. Det enda som kan stoppa och vända SDs tillväxt är att 7K tar tag i problemen, dvs stänger gränsen.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?