FDFMGA skrev 2014-10-20 19:39:27 följande:
Nja, klippet i sig har jag inte sett. Det var reaktionen från gänget med brun starr här på FL jag syftade på.
Nog kan man förstå att Åkesson blir en smula trött, med sådana anhängare.
Hur är det man brukar säga nu igen - något om att med sådana vänner behöver man inga fiender.
Stackars Åkesson. Så utmattande det måste ha varit med alla rasistiska uttalanden från ett parti där han deklarerat nolltolerans gentemot rasism.
Ta bara bebisnicket härovan som anser att det endast i undantagsfall kan vara så att en person med utländskt utseende kan vara svensk.
Hm, jag ser att detta inlägg är borttaget nu - ännu en sverigedemokrat som drabbats av censuren - eller var det rentav brun starr hen hade fått en släng av.
Tycker inte du att det kan vara en plausibel förklaring till såväl Åkessons spelmissbruk som hans krämpor - en reaktion på anhängarnas utbrott av brun starr, ett sätt att fly undan det tunga bruna oket.
Så du reagerade på gänget som sett klippet utan att sett klippet, jaja, klippet i sig är inget märkvärdigt, ett par somalier som beter sig som man kan vänta sig när dom stöter på alldagliga problem i en civiliserad värld.