Inlägg från: Qriztina |Visa alla inlägg
  • Qriztina

Varför hatar folk SD?

För att allt för många Sverigedemokrater är rasistiska-nazister.

• Qriztina
    Varför hatar folk SD?"

Well, befolkningen av dagens samhälle är väldigt lättkränkta. Så lättkränkta, att de blir kränkta ÅT andra människor. Många idag anser att alla är likadana och alla är lika bra, att alla är smarta och att alla är vackra "på sitt sätt". Jag håller inte med, och blir attackerad dagligen på grund av detta. Roligt egentligen, att de hävdar tycka att alla har rätt till en åsikt- men när någon inte alls håller med dem är man omänsklig eller dum i huvudet. 

I Sverige är vi väldigt "öppna". Vi släpper in mycket invandrare, protesterar vilt på socialt media när folk kör bort luffare från sin egendom, är generellt väldigt influerade av andra kulturer, och vi har s.k. "prideparader"- där homosexuella människor går runt på gator och gapar om hur bra de är p.g.a sin sexuella läggning. Om säg, en parad för svenska vita män skulle gå ner på gatorna i Stockholm skulle internet explodera. 

Att bli kallad RASIST anses vara det hemskaste som finns. Då älskar och respekterar man ju inte alla som finns för att alla är vackra på sitt sätt!!!

Då SD är det enda parti som någonsin pratar om invandringspolitik (och dessutom vill bevara det svenska) anses de ju såklart som Satan själv av dessa förutnämnda lättkränkta människor (vilket verkar vara en stor del av Sveriges befolkning). Det hjälper inte heller att ett flertal högt uppsatta politiker och Sverigedemokrat-väljare i allmänhet faktiskt är rasister och har uppträtt helt oförsvarbart (klå upp utlänningar med järnrör, etc.). 

Jag personligen är inte Sverigedemokrat, men jag respekterar att de faktiskt VÅGAR prata om problemet som är svensk invandringspolitik även om jag inte håller med om deras förslag på lösningar.  

TL;DR; "Bad apples spoil the bunch" Dvs. att de mest radikala Sverigedemokrater (de som främst ger SD ett dåligt namn) har även de största käftar- och feminazister väntar ivrigt på att få peka finger på vadsomhelst som bidrar till deras "argument"- vilket skapar en väldigt stor reaktion. Folk hör vad de vill höra, och letar sällan reda på fler versioner av historien.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?