Inlägg från: Contador |Visa alla inlägg
  • Contador

Varför hatar folk SD?

Det blir nog utmärkt vi har 1 koalition i sverige bestående av aftonbladets mobbningsreportrar och samtliga partier utom sd.

Sedan finns det 1 oppositionsparti som redan är på god väg att få igenom sin politik. ( nazistiska tankegångar som att införa gränskontroll som i frankrike eller att ta in invadrare istället för enbart flyktingsr från 2 länder ) en Irakier på jobbet undrade varför han aldrig mötte landsmän i sverige. Förklarade att kvoten är fylld av somalier eritrianer afganer och kurder som rör sig i gränsregionerna i hans land. Därför får inga invadrare komma till sverige endast utvalda flyktingar direkt från krig.

Kommer från europa eller usa inser man snabbt hur få nstionaliteter det är i sverige. en asiat eller latinamerikan kommer aldrig få komma hit. Det ska vara en piratveller handgranat. Basta !

• Contador

Undrar vaffö alla kallar det brunskjortor. Den endsa brunskortan i SDs historia måste ha varit jag på 90 talet när jag hade nazzefrisyr brunskjorta och ev nått kängor.

*Tihi* man kunde gå på sergels torg på fredag och på måndag efter att resurangästerna satt kvällspunchen i halsen så var rubriken typ " Nu har Stöveltrampet börjat igen" och lite glirlingar mot nått sd möte

Det var härlig tider det och vi jade 0.1 procent röster men jag fattar inte vad flera miljoner svenska valröstare har med mig att göra?

Svar på tråden Varför hatar folk SD?