Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2014-02-18 19:31:02 följande:
    Velouria visade förakt för demokratin, när hon anser att dödsstraff för vissa, men inte för andra. Trist att man ska behöäva förklara precis allt man menar.
    Menar du att en äkta demokrat förespråkar dödsstraff för ALLA?? Iofs, med den logiken är dödsstrafförespråkarna inom SD demokratiföraktande då de inte vill ha dödsstraff för alla... Men det är en märklig logik du för där, måste jag säga...
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    effemgea skrev 2014-02-18 20:21:25 följande:
    Aha, som du alltså.

Jo, jag har länge misstänkt att du i själva verket är feminist och miljöpartist, men att du är av uppfattningen att det mer gynnar din mission genom att låtsas vara argsint emot.

För det kan väl inte vara så att vi ska tro på att folk är vad de säger sig vara till dess motsatsen bevisats?
    Foliehattens första lag: "ALLA ljuger utom jag!!!! (och mina hemliga källor till Sanningen)"
  • Dorian Ertymexx
    Velouria skrev 2014-02-18 22:08:54 följande:
    Nej, du visade stöd för Breivik som i sin tur pissade på demokratin och därför mördade en massa människor. 
    Och försökte spränga norska motsvarigheten till riksdagshuset, icke att förglömma.
  • Dorian Ertymexx
    Thomas66 skrev 2014-02-18 22:14:40 följande:

Vad tycker du om att dina oskyldiga gunstlingar tex smu bjuder in personer , till att hålla föredrag. .Där det förespråkas att bögar och judar inte ska leva ( får väl säga bjuder in igen) Och det mest komiska/ tragiska är att dom får pengar genom att lossas att dom jobbar mot diskriminering av muslimer.
    smu? Vilka är det?
  • Dorian Ertymexx
    Thomas66 skrev 2014-02-19 08:46:57 följande:

Sorry, sum.
    Enda "sum" jag känner till är "jag är" från latinet.
  • Dorian Ertymexx
    Thomas66 skrev 2014-02-19 08:46:57 följande:

Sorry, sum.
    Eller, ja, också "sum" som i engelskans "summa(n)".
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-02-19 15:27:19 följande:

Om det är offrets fel att hen blir kränkt så är det Åkessons fel att han blev tårtad. Det är ditt resonemang. Eller gäller det bara dina meningsmotståndare?
    Var det en retorisk fråga? Klart det är olika regler för SD-are och deras fans och "landsförrädare"!! Drömmer
  • Dorian Ertymexx
    M Y L F skrev 2014-02-20 12:31:16 följande:
    Många generaliserar hejt vilt. Slänger alla över samma kant.

En socialdemokrat som snattar= alla socialdemokrater är tjuvar
    En moderat som åker fast för fylla och misshandlar en vakt= alla moderater är fyllon och våldsbenägna
    En Sverigedemokrat svingar ett aliminumrör och utalar något olämpligt rasistiskt= alla Sd är våldbenägna och rasister
    En feminist dricker för mycket = alla feminister är alkholister
    En arab gillar inte judar = alla araber är judehatare
    En miljöpartist tar droger = alla miljöpartister är narkomaner

Självklart så är ingen människa den andra lik, inte ens i sin tanke eller i sitt agerande.
    Ingen generaliserar om SD-are - för det är ju just poängen, det är så MÅNGA inom SD som så OFTA säger och gör tveksamma eller direkt vidriga saker. Det är just att vi inte generaliserar som gör det så tydligt att SD inte är som andra partier.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?