nihka skrev 2015-05-02 17:50:36 följande:
Jepp. Lika extremt var för sig utan att applicera på samma situation. Jag har ju redan förklarat det.
Klart man kan ta 90% i skatt. Man kan ta 100 också. Det kallas slavarbete och är fullt genomförbart utan att jag på något sätt förespråkar det.
SD har inga 8.5 miljarder att lägga på något. Det är siffror SD fantiserat ihop.
Jag är negativ till SDs politik och människor som står bakom den politiken. Jag delar inte den värdegrunden.
Jag tycker det är en rimlig och saklig debatt att gå emot SDs politik här och i andra trådar där det diskuteras invandring och politik.
Raderar det sista som är ett omdöme om min person. Aj, aj, aj, Att det ska vara så svårt att låta bli!
Tror inte politiker sitter och fantiserar ihop siffror? Du däremot verkar fantisera om slav arbeten, höja skatter till 90% nej ursäkta nu har du höjt det till 100%
Du är värre än miljöpartiet och vänstern när det gäller att höja skatter
Gällande 8,5 miljarder i bistånd i närliggande områden dem siffrorna kommer från SD:s utrikespolitiska talesperson Julia Kronlid. Det kan du säkert hitta och läsa själv?
Sedan återigen till det där med att höja skatten till 90%, 100% och nämna ord som slav arbete vad får du ut av att skriva sådan meningslösa ord?. Det hela handlade om att du skrev att extrama mål som att sänka invandringen med 90% lika extremt mål är det att höja skatten med 90%. och jag svarade att skatten blir svårt att höja med 90% men jag höll med dig om att man kan göra vad man vill, men det gäller att få det att gå ihop.
En sak är ett faktum dock, dina ord och siffror går ej ihop tyvärr

kör hårt och ha en trevlig kväll/Natt