Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-04-15 18:03:00 följande:

Med tanke på tantens attityd så var hon säkert uberfuhrer i sd's lokalavdelning.
    Vad är det med miljöpartisters hat mot äldre människor?
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-15 18:06:21 följande:

Japp, det svänger fort bland Sd-lobbyisterna. Ena stunden är SVT vänster-miljöpartist-haschrökarnas PK-sektens förlängda arm och nästa stund när de har nytta av sajten så är de trovärdigast av de trovärdiga :p
    Till skillnad från PK-sekten läser jag alla sorters nyhetssajter. Men gränsen går vid Aftonbladet och Expressen. En seriös debattör länkar inte till kvällspressen.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-15 18:09:42 följande:
    Jag är mer nyfiken på vad det är med sverigedemokraters hat mot äldre människor.
    Ingenting. SD har den bästa politiken för äldre. Det märks också i valen.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-15 18:08:05 följande:

Gert, du tolkar in lite väl mycket nu till din fördel vilket sänker din trovärdighet till noll.
    Säger hen som länkar till Aftonbladet. Facepalm!
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-15 18:15:51 följande:
    Jag vet inga brandmän som vägrat släcka bränder i SDares hus eller sjuksköterskor som vägrat behandla SDare eller talat om att Sdare inte ska omfattas av deras omsorger. Har du?

Däremot talade RK-tanten om vem hon tyckte skulle och inte skulle få åtnjuta hjälp här i Sverige från RK. Inte OK.

Vilka vi?
    Nej, det sa hon faktiskt ingenting om. Se videon igen och lyssna noga på vad hon säger.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-15 18:23:41 följande:
    Nej. Miljöpartiet och Vänstern ligger också och skvalpar ungefär där runt 10% medan FP har mindre och KD ännu mindre.

Det andra partiet känner jag inte igen. Har du startat ett eget parti?
    CP= Centerpartiet. Precis som man förkortar Folkpartiet, FP, och Miljöpartiet, MP. 
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-15 18:30:39 följande:

Suck, jag måste upprepa det ännu en gång: hon sa att hon vill hjälpa svenska ungdomar i första hand. Dvs så värderar hon svenska ungdomar framför invandrarungdomar vilket innebär att hon tar klivet över på den bruna sidan. Och samtidigt gjorde hon sig omöjlig i en organisation som vill hjälpa de som behöver hjälp och inte titta på hudfärgen i första hand.
    Det är inget rasistiskt i det. Om Reinfeldt eller Löfven hade sagt så hade du inte klagat.

Du är riktigt politiskt skitnödig.
  • Gert
    nihka skrev 2014-04-15 18:42:05 följande:
    Jag har gjort det och det var precis vad hon sa.
    Se videon igen och tvätta öronen innan.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-04-15 18:33:00 följande:

Gert?
    Vi har väl åsiktsfrihet i det här landet, eller?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?