Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-01-24 08:29:45 följande:

Nu fabulerar du. jag vill inte ha någonting med SMR att göra.
    Det var inte vad jag skrev. vad du tycker om SMR är irrelevant, du står höger om högern, och då behöver du inte frukta något från SMR, så inte konstigt att du inte är rädd för dem. Försök att komma ut som vänsterpartist, antirasist, homosexuell eller liknande så kanske din känsla för SMR ändras markant.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2014-01-24 12:45:58 följande:
    Erik Almkvist berättar att han respekterar nazister och deras engagemang, inget annat parti skulle komma undan med detta uppenbart pro-nazistiska utspel men Sd gör det gång på gång.
    Ännu en gång visar Sd att de inte tar avstånd från rasism utan respekterar dessa organisationer som attackerar demokrati och meningsmotståndare.
    Vidrigt!
    wp.me/p2oCcR-3nM
    Skärpning! Han heter faktiskt Szilág Érik numer, ety han givetvis assimilerat sig till ungersk kultur och ungerskt namnskick!
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-01-24 16:22:00 följande:
    www.exponerat.info/arschberg-och-researchgrup.../

Men det är okej att AFA tar kreditupplysningar på folk? Det kan inte uppfattas som annat än ett hot.
    Tror inte vänstern känner sig så rädd. Dom har media på sin sida och en del galna politiker. Om man dessutom skryter på twitter med sina olagliga handlingar så.......ja.
    Har jag sagt att det är okey? Om inte, vänligen lägg inte ord i min mun, det är mer än lovligt ohygieniskt!
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-01-24 18:17:58 följande:
    Det kom ett frågetecken efter. Tror vänstern är värre än högern. Åsiktsregistrering och förföljelse.
    Inte det minsta. Högern åsiktsregisterar frisk, inte bara kända aktivister, utan även minderåriga hängs ut. Unga flickor som "säger fel saker" hängs ut på deras siter, helt oavsett om de är politiskt aktiva eller inte. Vänstern är inte ens i närheten!
  • Dorian Ertymexx
    LadyInRed skrev 2014-01-24 21:26:16 följande:
    Sedan när blev denna diskussion en fråga om statistik istället för den spontana och nyfikna frågan:

Citat "Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?"

Jag: Ja något har gått snett när en "Muhammed" får försörjningsstöd istället för en hårt arbetande tre-barns mamma,född inom landets gränser, och som samtidigt begär en trygghetszon för mina barn...
    Fråga - vad ska en hårt arbetande person med försörjningsstöd till?
  • Dorian Ertymexx
    Stormvind skrev 2014-01-24 21:35:13 följande:

Och där med etablerade du att det varken går att argumera för eller emot ifall invandringen är bra eller dålig.

Och var och en är befogad att ha sin egna åsikt utan att bli kallad rasist.
    Jag ska ta det i beaktande den dag jag slutar höra "kulturmarxist", "PK", "islamkramare" och liknande dumheter från ert läger. Tills dess får du stå ut med att kallas rasist när du kommer med rasistiska argument.
  • Dorian Ertymexx
    LadyInRed skrev 2014-01-24 22:08:15 följande:
    Det många utav oss har glömt bort är just att vem som helst, SKA, ha möjlighet att kunna yttra sin åsikt! En diskussion bygger, som sagt inte på statistik, den byggs upp utav en egen åsikt utav allmännheten. Den som ifrågasätter den individuella åsikten ifrågasätter också den egentliga friheten...

Frågan är i grund och botten. Vad är frihet?
    De enda som har ifrågasatt rätten att uttala sig är SD, som konstant vill tysta sina meningsmotståndare medelst offerkoftetjurande, hot och ibland rena angrepp. Det är inte SDs anhängare som får hatmail, våldtäktshot och hot om våld mot person eller familj när de yttrar sig, om man så säger.
  • Dorian Ertymexx
    Stormvind skrev 2014-01-26 14:46:30 följande:
    Den dag du lär dig vad rasism är så är inte denna diskussion relevant i vilket fall eftersom invandringen har avbrutits sedan länge vid det tillfället.

Jag är väldigt väl insatt i vad rasism är. Mer osäker på om du förstår vad det är.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2014-01-26 15:45:49 följande:
    Har högern åsiktsregistrerat mindeåriga flickor? Menar du när det gjordes skärmdumpar av deras Facebooksidor när de själva la upp bilder på sitt klotter?
    Hade någon gjort samma sak mot en ung SD-are hade offerkoftorna ylat värre än alla minareter i hela mellanöstern tillsammans, som de plägar göra. Och med tanke på vad det är för folk som läser dessa sidor, och vad de brukar göra med informationen, så är det milt sagt obehagligt.
  • Dorian Ertymexx
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-26 17:02:38 följande:
    Men du _är_ rätt jävla bra på att förringa islams nackdelar och baksidor, inte sällan med kontringar av typen "men kristendomen då vavavavavava?!?!?". 
    Och det var ett svar på det jag skrev - hur? Logisk vurpa deluxe.

Jag förringar ingenting, däremot överdriver jag inte så hysteriskt som ni plägar göra. Speciellt då ni vurmar för ett parti som står för exakt de värderingar som de säger sig avsky i islam (och som vill stärka religionens makt i landet).
Svar på tråden Varför hatar folk SD?