Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

Rataxes skrev 2014-11-04 19:10:10 följande:
    Allt är OK om man hatar från rätt håll.
    "Det goda" eller "det rätta" hatet. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-11-09 16:35:04 följande:
    Att beskriva all rasism inom Sd räcker skulle en kommentar här inte räcka till. Och du skulle inte bemöda dig med att läsa heller.

Du kan ju börja med att förklara varför det inte räcker med att vara född i Sverige för att få kallas svensk i sd's ögon.
    Du kan ju börja med att visa vart det står i SD:s partiprogram.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    nr58 skrev 2014-11-09 16:40:15 följande:
    Vänd på det istället. och fråga vad är det säger att SD inte är rasistiskt?
    Man kan inte bevisa något som inte är. Bevisbördan ligger på den som påstår att SD är rasister.
  • Gert

Vad skulle ni säga om Zlatan röstar på SD? Cool

• Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-11-15 00:49:59 följande:
    Sd vill förbjuda svenskfientliga organisationer.
    Oj, herregud! Vill dom?! Vilka nazister! 
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-11-16 06:50:24 följande:

Undrar om Sd-maffian spammar politik-forumet för att trycka bort den här tråden nu när den blev för obekväm? :)

Ingen tar den här tråden på allvar. SD-hatar-maffian, där du ingår, har spammat sönder den här tråden så ingen bryr sig längre.
  • Gert
    FDFMGA skrev 2014-11-16 12:40:12 följande:
    Hm, det var ju trist, det innebär väl att mitt svar också kommer att tas bort.
    risken finns väl att även ditt jämrande här ovan blir anmält, så jag kopierar in mitt svar i ett eget inlägg.

Tänk så mycket förspilld möda i form av borttagna inlägg man drabbats av genom ären bara för att sverigedemokraten inte kan lära sig vad som är tillåtet eller inte här på FL
    Det är sannerligen på goda grunder man kan påstå att SD-aktivisterna måste vara den enfaldigaste samlingen man överhuvudtaget kan hitta.

Tror du det var det där du skrev att vi runkar av varandra som blev anmält. Trist, sånt är ju vardagsspråk inom sekten där man också har en del lite udda aktiviteter för sig och förutsätter att också andra sysslar med detta.

Du kan inte göra din egen stjärt till mall för andra, GertSkrattande
    Du tror väl inte att det bara är SD-anhängare som får sina inlägg borttagna? Jag har sett många SD-kritiska inlägg raderade av kända SD motståndare.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-13 13:10:23 följande:
    Här kommer det riktigt roliga - SD-fansen kommer försvara och värna om den här idén som om det var ett nyvärpt guldägg.

Men föreslå att SD-are ska registreras på precis samma vis, och offerkoftans klagosång kommer ljuda mot högan sky!

Hyckleria hycklera.
    Och här kommer något ännu roligare - i USA, Norge och Danmark är denna motion verklighet.
  • Gert
    sjuttiofemman skrev 2014-12-13 18:21:14 följande:
    Och i Nordkorea finns det en diktator. Eftersträvar ni det också?
    Så du jämför USA, Norge och Danmark med Nordkorea.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?