• Anuuska

(PCOS)

Hej. Jag har PCOS, och försökt snart i tre år att bli gravid med min sambo. Har nu börjat med LCHF och det går ganska bra. Bara att den här väntan att vänata på att bli gravid är så jobbig! Ända jag tänker på är att bli gravid! Svårt att låta bli när det är det man vill. Jag är fortfarande ung så har många år på mig att bli gravid. Men jag vill inte vänta längre. Vill bli det nu! Är det någon annan som har PCOS som med försöker bli gravida eller har blivit gravida? Skulle bara vilja prata med andra i samma situvation. Om ni har nå tips eller då!

• Svar på tråden (PCOS)
  • Anuuska
    Nyfniken83 : Aldrig hört talas om spolning. Låter intressant! 

siri89: okej lycka till! jag har en ganska hög vikt.. så behöver gå ner. gått ner 15 kilo med lchf på bara 10 veckor. för mig funkar det bra. min mens börjar bli regelbundet. annars hade jag mens eng gång på tre-fyra månader. ganska svårt att bli gravid då.

• Anuuska

Vi försökte i två år innan jag kollade upp mig. så i ett år har jag vetat att jag har pcos. inte fått nån hjälp. dom säger bara att jag ska gå ner i vikt. så det är det jag håller på med nu. om inte det funkar så hoppas jag på hjäp. skulle vara kul att bli gravid på egen hand. men om hjälp behövs så absolut!

• Anuuska
    siri89 : Ja man får inte hoppas för mycke. Det kommer en bebis när det dags! En dag kommer det till oss alla. 
Svar på tråden (PCOS)