• Bor nära havet

Topless på stranden

Frågan är om du har varit eller vill vara topless på stranden. Jag menar kvinnor som inte vill ha överdel. Skriv gärna hur gammal du är.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Topless på stranden
  • Eckis

Har solat topless utomlands på solsemester och hemma vid stugan från tonåren. Har dock inte gjort det ofta sedan jag träffade sambon. Är nu 25 år.

• Viktualia

Har mer än gärna bara underdel på mig, synd bara att det inte är socialt accepterat!

• u77

Nej, dels för att det inte är snyggt, bikinis är snyggare att titta på, samt så känns det lite 80 tal. Jag är 36 år.

• saltgurka
    u77 skrev 2013-10-31 22:41:34 följande:
    Nej, dels för att det inte är snyggt, bikinis är snyggare att titta på, samt så känns det lite 80 tal. Jag är 36 år.
    Drömmer
  • Severus

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Maria 434
  • leexxii

jag solar topless utomlands, och på stränder hemma i sverige där det känns okey att göra det, inte fullt accepterat alltid tyvärr jag är 23 år.

• KimPossible

Jag gjorde det på 80-talet (det gjorde nästan alla, åtminstone unga, då), men inte offentligt numera. Bara på landet eller hemma på altanen eller i trädgården där det inte finns någon insyn.

Är 46 år. 

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Dixie

Nej, aldrig, går aldrig runt utan bh blir bara obekvämt - 36 år.

• Gärtrud

Nej de är obehagligt, bli uttittad av män nej mina bröst är till för min man!

Svar på tråden Topless på stranden