43 år äldre kk
Förra sommaren (2012 alltså) hamnade jag på en aw som slutade på ett helt sjukt sätt. Vi var alla rätt fulla framåt natten o när jag blir full försvinner all min blyghet så jag och två manliga kollegor hade en djup diskussion om sex. När den ena kollegan försvinner fortsätter jag och den andra kollegan att prata och allt snack om sex gör oss nog båda lite småkåta för snart sitter jag praktiskt taget i kollegans knä och utan att jag ens vet hur det gick till började vi grovhångla! Det hela slutade med att vi tog en taxi hem till honom där vi spenderar resten av natten i hans säng. Minns inte så mkt av vad som hände eftersom jag var så full men där och då väcktes ett begär!
Var skitnervös när vi skulle ses på jobbet på måndagen men vi pratade om det som hade hänt och insåg båda två att vi ville ha mer. Därefter följde två intensiva veckor på jobbet då vi knullar en stund på kontoret i princip varje kväll efter jobbet. jag liggandes på rygg på ett skrivbord och han ståendes framför mig). Och jävlar vad skönt det var (förutom för min rygg då) han visste precis hur hårt jag ville bli knullad. Därför kunde jag inte få nog. Njöt också av uppmärksamheten och började klä mig lite mer urringat för jag visste att det skulle reta honom under dagen då vi inget kunde göra när vår andra kollega var där. Älskade att känna hur han klädde av mig med blicken!
När mitt vick tog slut fortsatte vi att ses. Ibland tog vi hans bil och åkte en sväng. Då blev det "bara" hångel (av typen sluka varandra) och hans ena hand innanför mina byxor med fingrarna djupt i mig och den andra handen innanför min bh. Annars sågs vi mest hemma hos mig och alltid två sekunder efter att han klivit innanför dörren låg vi nakna i min säng. hela den hösten o vintern fortsatte det. Och när vi inte sågs smsade vi. Jag var aldrig kär i honom men jag älskade sättet han knullade mig. Hårt men utan dominans. Har i princip bara fått orgasmer med denna man. En gång gick vi på teater och tog lite på varandra i smyg under tiden vilket gjorde oss båda så kåta att vi var tvungna att åka direkt hem till mig efteråt för att knulla (fast det var det sista vi gjorde precis innan vi åkte till teatern) vi kunde helt enkelt inte få nog av varandras kroppar. (Jag av hans kuk iaf)
Det hela fortsatte en bit in på våren och jag har aldrig legat så mkt i hela mitt liv. Men sen plötsligt kände jag att nej det här går inte. Någon kommer ju komma på oss tillslut och jag kände att han blev mer "besatt". På en jobbfest blev han svartsjuk när jag pratade en annan kollega (okej gillade det lite att han blev det) och jag blev på tok för full. Ville egentligen inte va med honom den kvällen men han utnyttjade att jag blivit så full o med täckmanteln att jag skulle dricka vatten osv ledde han mig till kontoret som låg i närheten av krogen där han la mig på en soffa och i min fylledimma känner jag hur han drar av mig byxorna och börjar knulla mig. Jag mår sjukt dåligt och är jättetrött så orkar inte göra motstånd när han föser omkring mig i olika ställningar. Okej, det är inte direkt så att jag känner mig våldtagen o han hade dåligt samvete dagen efter men efter det var jag inte särskilt sugen längre!
Relationen blev ytterst spänd efter det (från min sida, han är nog ff lite kär i mig)
Ibland tänker jag på honom. Inte så mkt på ett sexuellt plan utan mer på vad vi gjorde och hur sjukt allt var egentligen. Ibland kan jag sakna honom och ibland kan jag längta efter att känna honom tränga in i mig.
Gillade också det förbjudna i det hela. Har hela livet fantiserat om att bli knullad av en äldre man (har i princip fantiserat om varenda manlig lärare jag haft...) och sexet var just vad jag ville ha. För till saken hör att jag var 24-25 när detta hände och han var 43 år äldre.
Tankar, frågor el funderingar kring det?