• Anonym (ts)

43 år äldre kk

Förra sommaren (2012 alltså) hamnade jag på en aw som slutade på ett helt sjukt sätt. Vi var alla rätt fulla framåt natten o när jag blir full försvinner all min blyghet så jag och två manliga kollegor hade en djup diskussion om sex. När den ena kollegan försvinner fortsätter jag och den andra kollegan att prata och allt snack om sex gör oss nog båda lite småkåta för snart sitter jag praktiskt taget i kollegans knä och utan att jag ens vet hur det gick till började vi grovhångla! Det hela slutade med att vi tog en taxi hem till honom där vi spenderar resten av natten i hans säng. Minns inte så mkt av vad som hände eftersom jag var så full men där och då väcktes ett begär!

Var skitnervös när vi skulle ses på jobbet på måndagen men vi pratade om det som hade hänt och insåg båda två att vi ville ha mer. Därefter följde två intensiva veckor på jobbet då vi knullar en stund på kontoret i princip varje kväll efter jobbet. jag liggandes på rygg på ett skrivbord och han ståendes framför mig). Och jävlar vad skönt det var (förutom för min rygg då) han visste precis hur hårt jag ville bli knullad. Därför kunde jag inte få nog. Njöt också av uppmärksamheten och började klä mig lite mer urringat för jag visste att det skulle reta honom under dagen då vi inget kunde göra när vår andra kollega var där. Älskade att känna hur han klädde av mig med blicken!

När mitt vick tog slut fortsatte vi att ses. Ibland tog vi hans bil och åkte en sväng. Då blev det "bara" hångel (av typen sluka varandra) och hans ena hand innanför mina byxor med fingrarna djupt i mig och den andra handen innanför min bh. Annars sågs vi mest hemma hos mig och alltid två sekunder efter att han klivit innanför dörren låg vi nakna i min säng. hela den hösten o vintern fortsatte det. Och när vi inte sågs smsade vi. Jag var aldrig kär i honom men jag älskade sättet han knullade mig. Hårt men utan dominans. Har i princip bara fått orgasmer med denna man. En gång gick vi på teater och tog lite på varandra i smyg under tiden vilket gjorde oss båda så kåta att vi var tvungna att åka direkt hem till mig efteråt för att knulla (fast det var det sista vi gjorde precis innan vi åkte till teatern) vi kunde helt enkelt inte få nog av varandras kroppar. (Jag av hans kuk iaf)

Det hela fortsatte en bit in på våren och jag har aldrig legat så mkt i hela mitt liv. Men sen plötsligt kände jag att nej det här går inte. Någon kommer ju komma på oss tillslut och jag kände att han blev mer "besatt". På en jobbfest blev han svartsjuk när jag pratade en annan kollega (okej gillade det lite att han blev det) och jag blev på tok för full. Ville egentligen inte va med honom den kvällen men han utnyttjade att jag blivit så full o med täckmanteln att jag skulle dricka vatten osv ledde han mig till kontoret som låg i närheten av krogen där han la mig på en soffa och i min fylledimma känner jag hur han drar av mig byxorna och börjar knulla mig. Jag mår sjukt dåligt och är jättetrött så orkar inte göra motstånd när han föser omkring mig i olika ställningar. Okej, det är inte direkt så att jag känner mig våldtagen o han hade dåligt samvete dagen efter men efter det var jag inte särskilt sugen längre!
    Relationen blev ytterst spänd efter det (från min sida, han är nog ff lite kär i mig)

Ibland tänker jag på honom. Inte så mkt på ett sexuellt plan utan mer på vad vi gjorde och hur sjukt allt var egentligen. Ibland kan jag sakna honom och ibland kan jag längta efter att känna honom tränga in i mig.

Gillade också det förbjudna i det hela. Har hela livet fantiserat om att bli knullad av en äldre man (har i princip fantiserat om varenda manlig lärare jag haft...) och sexet var just vad jag ville ha. För till saken hör att jag var 24-25 när detta hände och han var 43 år äldre.

Tankar, frågor el funderingar kring det?

• Svar på tråden 43 år äldre kk
  • P30

Att det är ovanligt med 68-åringar som fortfarande jobbar.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Miral
    P30 skrev 2013-10-31 04:50:48 följande:
    Att det är ovanligt med 68-åringar som fortfarande jobbar.

Det är inte speciellt ovanligt faktiskt (fattar din avsikt med meddelandet dock).
  • Anonym

Den här mannen kommer jobba tills han dör. Det är inte bara unga tjejer han är kåt på...jobb och pengakåt också

• Anonym

Men som ni säkert förstå va det inte hans karriär jag främst ville diskutera utan mer det faktum att jag har spenderat ett halvår med att ligga med en 43 år äldre man. Hur normalt/sjukt är det? Som sagt alltid fantiserat om äldre män men då män i max 40-årsåldern eller nåt. Inte nån närmare 70 iaf...känner nig lite äckligt såhär efteråt men kan ändå sakna sexet vi hade...

• Simon 681

Så länge båda parter är vuxna och myndiga så, visst. Det viktigaste är ju vad du känner själv.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Emmi27

Inga tankar alls. Du har redan dragit storyn om vad det handlade om så finns inget att diskutera, du hade ditt livs sex med en rätt gammal man, thats it.

• Anonym

Fast jag kan tycka att det finns en del att prata om. (Okej det kanske blev onödigt långt i ts men behövde skriva av mig då jag aldrig kan prata med nån om det)

Men jag är nyfiken på vad andra har för erfarenheter av äldre älskare? Hur har ni upplevt sexet jmf med sex med jämnåriga? Hur extremt är det med en åldersskillnad på över 40 år? Varför dras jag till äldre män? Var det fel agerat av honom att ligga med mig när jag var så full att jag inte orkade säga nej eller var det ok eftersom vi tills för bara nån månad innan haft ett aktivt sexuellt förhållande?

• Kajsa3001

Härligt att kunna få ha ett sådant häftigt förhållande, det är bara att njuta så länge det går.. vad du än säger så hade ni ju enorm lust för varandra. Jag har haft liknande erfarenhet dock inte så stor åldersskillnad. denna typ av "hemliga" förhållande med arbetskamrater mm måste nästan ta slut. 
    ha det som ett fantastiskt härligt minne och en erfarenhet rikare. Ni kan säkert bli kompisar igen. Så gick det för mig jag träffar min gamla kk ibland efter flera år men vi har våra hemligheter och härliga minne  för oss själva och nu blir det bara en puss.

• Anonym
    Kajsa3001 skrev 2013-10-31 15:33:46 följande:

Härligt att kunna få ha ett sådant häftigt förhållande, det är bara att njuta så länge det går.. vad du än säger så hade ni ju enorm lust för varandra. Jag har haft liknande erfarenhet dock inte så stor åldersskillnad. denna typ av "hemliga" förhållande med arbetskamrater mm måste nästan ta slut. 
    ha det som ett fantastiskt härligt minne och en erfarenhet rikare. Ni kan säkert bli kompisar igen. Så gick det för mig jag träffar min gamla kk ibland efter flera år men vi har våra hemligheter och härliga minne  för oss själva och nu blir det bara en puss.

• Fantasi

Till saken är den att jag precis just nu brottas med samma tankar .

35 år äldre hetero kvinna och jag , lesbisk ! Snurrigt allting ?! Men vad gör man när lusten finns , åtrån ?!

• BLH

Vad är ålder? Jag kan bara titta på mig själv, 56 år gammal men har ett beteende som en 30 åring.
    Hänger man upp sig på hur gammla andra personer är så tycker i alla fall jag att man "överreagerar"lite.
    En äldre person har ofta en massa "erfarenhet" i bagaget, detta gör ju att denna personen ofta har ett "övertag" på de andra yngre eftersom man vet hur man "tar" läser folk på ett sunt sätt.
    Ser man däremot äldre ut och där fysiken har gått hårt åt kropp och skäl då är det naturligtvis annorlunda.
    Men i Sverige är det ganska vanligt att man "Åldersdiskriminerar" folk. I alla fall när man söker jobb.
    En yngre och en äldre partner är i mina ögon ganska sunt beteende, och varför inte? Ta till vara på erfarenhet istället för att stirra sig blind på hur i vilken ålder folk har uppnått.
    Lev för dagen, en kvinna och man som känner sig dragna till varandra även om det skiljer några år mellan dem.
    Varför så seriösa? Ta tillvara på tillfället som ges.

• Fantasi

Ja men kvinna o man ? Kvinna o kvinna då! Och en som aldrig tänkt tanken på sådant innan ! Och sen dessutom så mkt äldre ?! Klart man funderar ! Även om man accepterat läget för att ens kunna hamna i säng :)

BLH skrev 2013-11-01 16:28:55 följande:
    Vad är ålder? Jag kan bara titta på mig själv, 56 år gammal men har ett beteende som en 30 åring.

Hänger man upp sig på hur gammla andra personer är så tycker i alla fall jag att man "överreagerar"lite.

En äldre person har ofta en massa "erfarenhet" i bagaget, detta gör ju att denna personen ofta har ett "övertag" på de andra yngre eftersom man vet hur man "tar" läser folk på ett sunt sätt.

Ser man däremot äldre ut och där fysiken har gått hårt åt kropp och skäl då är det naturligtvis annorlunda.

Men i Sverige är det ganska vanligt att man "Åldersdiskriminerar" folk. I alla fall när man söker jobb.

En yngre och en äldre partner är i mina ögon ganska sunt beteende, och varför inte? Ta till vara på erfarenhet istället för att stirra sig blind på hur i vilken ålder folk har uppnått.

Lev för dagen, en kvinna och man som känner sig dragna till varandra även om det skiljer några år mellan dem.

Varför så seriösa? Ta tillvara på tillfället som ges.

• BLH

För min egen del så är detta ingen "katastrof" men som vanligt så hade jag som man nog fått lite problem med en annan man.
    Om man är "hetero" ,jag har precis kommit tillbaka till den ena datorn här efter att ha satt på min kvinna så att hon har fått "fontänorgasmer" (med hjälp av MAXIDUS" är även lite smått berusad.
    MEN jag har lite svårt att förstå varför man gör en så stor sak av ålder? Jag personligen har inga som helst problem med ålder på folk.
    Har en massa vänner och bekanta som är betydligt äldre än vad jag och min kvinna (som är 9 år yngre än mig) är.
    Har även yngre bekanta och ska i morgon åka till en god vän som fyller 30 år gammal och gratta denne.
    Tycker sex ska vara något som ska kännas "rätt" sedan hur gammal partnern är har i mitt tycke inte ett skit med detta att göra.

Nä fan lev livet medan ni kan i morgon vet man inte vad som händer?

• Fantasi

Tack ????????????????????

BLH skrev 2013-11-01 17:43:36 följande:
    För min egen del så är detta ingen "katastrof" men som vanligt så hade jag som man nog fått lite problem med en annan man.

Om man är "hetero" ,jag har precis kommit tillbaka till den ena datorn här efter att ha satt på min kvinna så att hon har fått "fontänorgasmer" (med hjälp av MAXIDUS" är även lite smått berusad.

MEN jag har lite svårt att förstå varför man gör en så stor sak av ålder? Jag personligen har inga som helst problem med ålder på folk.

Har en massa vänner och bekanta som är betydligt äldre än vad jag och min kvinna (som är 9 år yngre än mig) är.

Har även yngre bekanta och ska i morgon åka till en god vän som fyller 30 år gammal och gratta denne.

Tycker sex ska vara något som ska kännas "rätt" sedan hur gammal partnern är har i mitt tycke inte ett skit med detta att göra.

Nä fan lev livet medan ni kan i morgon vet man inte vad som händer?

• Fantasi

Oj varför blev det ? När jag skrev glada gubbar ?

Fantasi skrev 2013-11-01 17:45:16 följande:
    Tack ????????????????????

• Anonym (gillar äldre män)
    Anonym skrev 2013-10-31 11:01:40 följande:
    Fast jag kan tycka att det finns en del att prata om. (Okej det kanske blev onödigt långt i ts men behövde skriva av mig då jag aldrig kan prata med nån om det)

Men jag är nyfiken på vad andra har för erfarenheter av äldre älskare? Hur har ni upplevt sexet jmf med sex med jämnåriga? Hur extremt är det med en åldersskillnad på över 40 år? Varför dras jag till äldre män? Var det fel agerat av honom att ligga med mig när jag var så full att jag inte orkade säga nej eller var det ok eftersom vi tills för bara nån månad innan haft ett aktivt sexuellt förhållande?
    Härlig historia i trådstarten! Jag är ju sån att jag gillar äldre män, även om de långa relationer jag har haft har varit med hyfsat jämnåriga. Nu är jag närmare 40 och har slutat be om ursäkt för min dragning till äldre män och är just nu i en ganska ny relation med en man som är runt 25 år äldre. Alltså bara något år kvar till pension...

Om jag ska jämföra sexet med en äldre med en jämnårig, så har de bästa älskarna varit äldre. En av de allra yngsta var visserligen elva år yngre än mig och det var riktigt hett det med. Jag antar att det faktiskt finns en dynamik i just åldersskillnaden som gör det lite hetare, eftersom det finns en viss mån av tabu kring åldersskillnad. Det "förbjudna" lockar lite, så att säga.
    Han jag är med nu har jag känt ganska länge sedan tidigare men aldrig haft särskilt erotiska tankar om, men sen när det väl hände så visade han sig vara en helt otroligt härlig älskare, med stor fantasi och en läggning åt det något hårdhänta och rejält snuskiga som jag bara går igång på så hårt, och han ber inte om ursäkt för hur han funkar sexuellt. Han är fullständigt naturlig, även om sexet ibland innehåller saker som den stora massan kanske tycker är lite överkurs... Ja, helt enkelt - han är så totalt bäst på att hantera mig i sängen, och här tror jag att jag stannar ett bra tag även om han snart är pensionär och har barn som är så gott som lika gamla som jag...

Om det är extremt med 40 års åldersskillnad? Njae, det tycker jag väl inte. Däremot kanske lite ovanligt, eftersom män ändå tappar lite förmåga när de kommer uppåt en viss ålder, så du kanske inte hinner vara med så många som är 40 år äldre innan du själv blir medelålders.
    Varför du dras till äldre män? Kanske är det som för mig - en man som nått en viss ålder utstrålar ofta en självsäkerhet som är attraktivt, tycker jag. Han vet vad han vill, vad han kan, vad har att erbjuda och vad han vill ha. "De grå tinningarnas charm" måhånda också vara en sanning, jag attraheras av ett ansikte med karaktär och det faktum att det i ett fårat ansikte finns ett par ögon som kan lysa, skina, avspegla människan därinne som bär på passion och åtrå, trots att "samhället" säger att äldre människor varken är lekfulla, busiga eller sexuella...

Om det var fel agerat av honom att ha sex med dig trots att du mådde dåligt? Ja, det tycker jag nog att det var, men det är svårt att bara säga ja eller nej. Att ligga med någon som mår dåligt kanske inte är det vänligaste man kan göra och rätt så respektlöst, men folk gör misstag. Det är ändå du som bär på din upplevelse av det hela och tycker du att det blev fel, så är det fel. 

Hoppsan, det blev visst en halv roman. Hoppas du orkade läsa :) 
  • Anonym (ts)

Tack för ditt svar! (Gjorde inget att det var långt!) Jag vet egentligen inte om jag dras till äldre män. Har ett förhållande nu med en två år äldre man så det känns ju mer "normalt" och vi har ett bra förållande. Men däremot har jag alltid fantiserat om att ha sex med en äldre man och gör så fortfarande ibland. Vill inte direkt leva ihop med nån som är så mkt äldre men att mötas och ha passionerat sex? Ja tack!

Jag tycker det är stor skillnad på sexet. Det känns mer spännande med äldre män, precis som du säger kanske det beror på att är mer tabu. Håller också med att äldre män i större utsträckning vet vad de vill och vågar både ge och ta och det attraherar mig och gör mig jäkligt tänd. Känner mig nog också lite smickrad över uppmärksamheten, gillade som sagt att känna hur han klädde av mig med blicken :) 

Svar på tråden 43 år äldre kk