• Anonym (Lägenhet)

Vad kostar era 2:or resp 3:or i hyra

Jag bor nu i en ganska liten 1:a men med barn på väg så letar jag antingen efter en större 2:a eller en 3:a. Jag bor riktigt billigt nu, min hyra ligger på 2500 och trots det ligger den mitt i stan i Norrköping. Så jag har riktigt tur, när man kollat på blocket går liknande lägenheter på 3500-4000 för en 1:a i stan. Jag har inget krav att bo i stan utan jag bor gärna vid någon skog eller i alla fall i ett lugnare område så går går hyran ner lite mer. 

Men det jag vill veta är vad era 2:or samt 3:or kostar i månaden, endast hyresrätter. Berätta gärna läget, om ni bor mitt i stan, utanför. Ni behöver inte berätta i vilken stad men i alla fall stor/mellan eller liten :)  

• Svar på tråden Vad kostar era 2:or resp 3:or i hyra
  • Severus

5300 kr för 61 kvm. Plus hushållsel

Stockholm, närförort. Dock Stockholms kommun.

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (naked)

Våran 3a på 77 kvm kostade 5700.- i månaden=). Nu har vi dock flyttat därifrån. Den låg i Farsta(utkanten av stockholm)

• Anonym (anna)

Bor i ett radhus i en mellanstor stad. Hyresrätt, en 3:a på 76 kvadrat och betalar 5600 kr i månaden.

• Thotis90

Vi bor i en 3 r.o.k. á 67 kvm i Falun, Dalarna. Månadshyran (exklusive el) är 5372 kr och då bor vi i ett billigt område...

Oförklarligt (och sekundärt) barnlös - hedblom.blogg.se
  • Anonym (Götet)

61 kvm 2rok, 6500:- 3,5 km utanför stadskärnan i Gbg.

• Anonym (Maja)

2a, förort sthlm, 8500kr (dyyyyyyyyyrt)

• Hanna Panna

Vi bor i en 3:a på 75 kvm i Norrköping. Hyran ligger på 5300 kr har jag för mig. Förut bodde vi i en 2:a på 55 kvm och betalade ca 4000 kr.

• Rainbow gg

Just nu: stor etta, hade de satt upp en vägg så hade det varit en hyfsad tvåa. 4300:- med el. Bor i medelstor "förort".
    Ska titta på en lägenhet senare idag: 4a, 90kvm, varmhyra, samma län, större stad. Hyran ligger på 6200:- + el.
    Billigt billigt nere i småland! :D 

Svar på tråden Vad kostar era 2:or resp 3:or i hyra