Inlägg från: nobody else |Visa alla inlägg
  • nobody else

    BF 13 Juni

    Jag är väldigt lycklig och det e fortfarande overkigt, men går allt som det ska så har jag beräknad födsel den 13 Juni 2014. Någon annan? Skulle vara kul och dela lite ideer och prat med någon som är i samma vecka. 

     

  • Svar på tråden BF 13 Juni
  • nobody else
    MeJustMe skrev 2013-10-31 20:12:01 följande:
    Vi är beräknade 20 juni :)
    Vad kul, grattis. några typiska gravid tecken? Glad
  • nobody else
    Jacqueline skrev 2013-10-31 20:15:42 följande:
    16e juni här
    Grattis, bara tre dagar efter. Glad hur känner du? 
  • nobody else
    Jacqueline skrev 2013-10-31 20:25:18 följande:
    tredje barnet nu men mina barn är 5 och 7år så det känns som man är nybörjare hehe :P hade helt symtomfria graviditeter med mina två töser och denna gången mår jag sjukt dåligt :-/ mindre skoj ,själv då?
    Oj, vad kul! :) 
    Jag har allt typ man kan ha så här tidigt i en graviditet, iaf det jag läst om. Glad 
    Livmodern gör ont hela tiden nästan och idag har det gjort ont i magen. Tungan ute 
  • nobody else
    Jacqueline skrev 2013-10-31 20:40:55 följande:
    Ja så känner jag med förutom ont i magen då verkar slippa undan den klassiska "mensvärken" hyfsat denna gången med hehe
    Det låter lite lyxigt, för mig värker det, men första barnet också kanske är alldeles för extra känslig då. :P
  • nobody else
    Jacqueline skrev 2013-10-31 21:04:57 följande:
    För mig var det ingen värk med första ,lite värk med tvåan och nu är det lite sisådär hehe mest ingenting alls men ibland kommer det lite svagt.
    Man längtar dock inte till någon värk. Tungan ute
  • nobody else
    Jacqueline skrev 2013-10-31 21:16:40 följande:
    Verkligen inte!!Jag hoppas bara att illamåendet blir värre än såhär har inte varit så farligt innan men nu denna veckan har det eskalerat nåt grymt.
    Jag hade illamående innan jag visste att jag var gravid å det var fruktansvärt. Skrikandes
  • nobody else
    MeJustMe skrev 2013-11-01 08:12:13 följande:
    Jag mår illa till och från.. blir dock lite värre för varje dag. Men mår betydlig bättre än med första barnet :)
    vill att veckorna ska gå fort så vi kan berätta för alla snart... tänkte hålla det hemligt ett tag till. Har ni berättat än?
    Jag har berättat för min mamma och min tjej kompis, hon var med mig när jag tog graviditetstest. Jag ska efter mitt första UL på Onsdag gå ut med det. Glad
  • nobody else
    Jacqueline skrev 2013-11-01 14:34:03 följande:
    Har berättat för dom närmsta och mina barn...vill att dom ska kunna ha bättre förståelse om något skulle hända.Ska på vul på torsdag iaf och kommer då va i vecka 8+3 så om allt ser bra ut så blir det nog offentligt då.
    Så jag tänkte också, jag vill se om allt ser bra ut. Har ju haft ganska starka mediciner så är rädd att barnet kan vara skadat, men hoppas dock på det bästa att det inte är så. :) 
  • nobody else
    Tizi skrev 2013-11-02 15:09:20 följande:
    Jag har oxå bf 13 juni!! Får se om jag får behålla datumet efter RUL!
    oj vadkul!ag får veta på onsdag på mitt första ul om veckorna stämmer =) 
  • nobody else
    Tizi skrev 2013-11-03 09:20:20 följande:
    Va roligt!! Jag har bokat ett privat ul på torsdag så då hoppas jag oxå på att veckorna stämmer! Och att det finns en liten levande plutt därinne förstås!!
    Jag var på mitt första UL i onsdags och hade räknat helt fel på veckorna. Jag är i v.7 och inte v.10 har bf den 29 juni. 
Svar på tråden BF 13 Juni