Äggdonation i Sverige
Hej tjejer â??ï¸
Vad kul att jag hitta en tråd för oss som gör/planerar äggdonation i Sverige. Fanns ju en tråd men de var hösten 2013/vintern 2014! Och nu är de ju snart vår â??ï¸ Visst? ð???
Berättar vår historia lite kort. Vi har två misslyckade ivf försök. Jag har endometrios och därför dålig äggkvalite ð??? fick valet att göra ett till ivf elr en äggdonation. Vi valde äggdonation eftersom de är större chans att lyckas bli gravid. Detta blir nu vårt sista försök "gratis". Vi har en direkt donator som är min syster. Detta kändes självklart. Från både sidor. Och dessutom är vi väldigt lika. Går på Sahlgrenska. Vi har haft vårt info samtal och ska på kurator samtal faktiskt imorgon. Sen ska vi bara bli godkända så är de igång. Min läkare trodde de blir nu i vår. Förhoppningvis innan påsk men det är inte helt hundra. Min syster är redan klar med alla samtal och prover och hon har blivit godkänd ð??? Nu väntar hon bara på att vi blir godkända och sen få en tid till och börja! Är så förväntansfull inför detta â?ºï¸ Är de någon mer som är i ungefär samma situation som oss? Du var igång va Jojjo?
Kram till alla er kämpade. Vet hur olidlig väntan är men det går fort â¤ï¸